در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱۲ دیدگاه
    • avatar
      سپاس :)
    • avatar
      خواهش :)
    • avatar
      خواهش :)
  1. avatar
    حسین فقط زندگی
    سلام خوبی
    متن زیبا و انرژی‌زایی بود ممنون
    رفتم کارنامه گرفتم خیلی ناراحتم خیلی
    • avatar
      سلام :)
      فدات تو که ظاهرا خوب نیستی
      به جای افسوس خوردن و فکر کردن به دیروزها و از دست دادن امروزها به فردای بهتر فکر کن و براش برنامه ریزی کن
      شکست خوردن عامل موفقیته فقط ترس از شکست یک شکست دیگه رو میاره
  2. avatar
    چه کسی میداند که تو در پیله تنهایی خود تنهایی..
    چه کسی میداند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی..
    پیله ات را بگشا؛
    تو به اندازه پروانه شدن زیبایی.
    :)
    • avatar
      :))
      زیبا بود 
  3. avatar
    پیله ی برایم درست کرد از جنس عشق و زندگی و امید
    مواظبم بود وقتی در تمنای چشم باز کردن بودم شب و روز
    چشم بر من هدیه کرد تا تابلویی که برایم نقاشی کرده بود را ببینم تابلوی زندگانی
    دست های را بر من هدیه کرد تا حس زیبایی را لمس کنم
    پاهایی برایم گذاشت تا وجودش را احساس کنم و به سوی بهترین بدوم
    او بر من همه چیز داد او حتی از خود به من داد او روح خود را بر من هدیه داد

    میدانی که چه کس را می گویم او خدایم است او خدایت است

    او هنوز مواظبم است او هنوز هر روز زندگانی را برایم نقاشی می کند هر روز یک جور او هنوز مرا به سو ی بهترین می خواند او هر روز برایم هدیه ی از جنس زندگی بر من میدهد او هنوز هم خدایم هست و خواهد بود

    عاشق شده ام
    عاشق شده ام از ان روزی که به دنیا امدم عاشق مهربانیش عاشق وجودش عاشق خودش عاشق خدایم سالهاست عاشقم عشقم فقط اوست خدایت میشناسیش اشناست او هرروز هر کاری برای من میکند برای تو هم همین کار را میکنداو خود عشق است...

    .شعر زیبایی بود ممنون .
    • avatar
      متن زیبایی بود شاعر :)
  4. avatar
    سلاممممم ...زیبابود خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ..
    • avatar
      سلام :)
      با انرژی اومدی :)
      اره زیباست :)
    • avatar
      بله درسته :)
  5. avatar
    ریحانه پزشکی وحدتی
    مهربان خدای خوبم
    تا وقتی با منی من غم ندارم
    کنار تو دیگه ماتم ندارم
    غمم رفته کنارت شاد شادم
    دیگه تنها تویی دارو ندارم .
    بمون با من عزیز مهربونم
    میخوام من تا ابد عاشق بمونم !!!
    • avatar
      بسیار بود
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید