پنجره ای رو به آسمان

پنجره ای رو به آسمان

زندگی یک اتاق با دو پنجره نیست!

زندگی هزاران پنجره دارد

 

یادم هست

روزی از پنجره نا امیدی به زندگی نگاه کردم ،

و احساس کردم میخواهم گریه کنم

و روزی از پنجره امید به زندگی نگاه کردم ،

و احساس کردم می خواهم دنیا را تغییر دهم !!

 

عمر کوتاه است ...

فرصت نگاه کردن از تمامی پنجره های زندگی را ندارم…

تصمیم گرفته ام فقط از یک پنجره به زندگی نگاه کنم و آن هم پنجره پنجره ای رو به آسمان

عشق آسمانی خدا 

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱۸ دیدگاه
  1. avatar
    تصمیم گرفته ام فقط از یک پنجره به زندگی نگاه کنم و آن هم پنجره پنجره ای رو به آسمان.
    خیلی خیلی زیبا بود.....
    • avatar
      سپاس :)
  2. avatar
    منم همین تصمیم گرفتم...
    چون مطلبتون خیلی به دلم نشست 👍👍👍
    عالی بود
    • avatar
      ممنونم از حضورت :)
    • avatar
      😊🌷
  3. avatar

    میخواهم دنیا را بزنم به نام دوستانم
    همین دوستانی که دلشان دریاست
    و مهرشان پاینده
    همان هایی که نشانی از مهربانی و عشق و آرامش آسمانی دارند
    خدایا… شکر که دارمشان
    بهترینها را نصیبشان کن
    • avatar
      الهی آمین :)
    • avatar
      it's true
      Thank you for your presence :)
    • avatar
      چطور خوب میشه ولی چرت هم میشه؟ :)
  4. avatar
    سلام خوب بوووووووووووووووود ولی کممممممممممممممم بووووووووووووووووووووود
    • avatar
      سلام 
      کیفیت یا کمیت؟ ;-)
    • avatar
      سلام :)
      چشم به بچه ها میگم متن رو بزرگش کنن :)))
    • avatar
      خواهش میکنم 
  5. avatar
    خیلی زیبا و پر احساس .. اندازه متن هم مناسبه.چون اگر بلند بود کسی مطالعه نمیکرد ..حالا که کوتاست میگن باید بلند میبود...حقیقته دیگهD:
    • avatar
      والا :))

  6. avatar
    مامیتونیم زندگیمونو زیبا کنیم، فقط بایک پنجره روبه آسمون،پس اگه بخوایم میتونیم خیلی عالی بود امیدوارم اکثرا مث من فکر کنید مرسی
    • avatar
      موفق باشید :)
    • avatar
      :)
      ان شالله همیشه بخندید
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید