چطور من ۳۶ واحد در دانشگاه حذف کردم؟‌ :)

درود بر شما دوستان گل

در این صوت درباره اینکه چطور تونستم این افتخار کسب کنم و ۳۶ واحد رو حذف کردم کمی توضیح دادم :دی

البته این نکته رو بگم که در حال حاضر ترم ۷ هستم و ترم ۸ با ۱۴ واحد اخرین ترمم خواهد بود ولی چطور ممکنه؟ 

صوت گوش بدید :)

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱۱ دیدگاه
  1. avatar
    سلام
    من به تازگی مطالب و نوشته های شما رو دنبال می کنم
    واقعا عالیه
    عالی تر از همه تفکر مثبتی که به دیگران القا می کنید هست

    دلتون گرم خدا
    • avatar
      سلام نورالهدی، منم به تازگی شما رو پیدا کردم ;-)
      عالی میبینی رفیق
      دل شما هم پر از نور :)
      موفق باشی
  2. avatar
    خیلی عالیه فکرمیکنم بهش نیاز داشتم به این انرژی مثبت ...منم آدم مثبتی ام ولی دورو برم پره از آدمایی که پره انرژی منفی ان آدمایی که خیلی راحت قضاوت میکنن خیلی راحت توهین میکننو و خودشون رو خیلی بزرگ میدونند من خیلی آرومم و اصلا حوصله ی اثبات خوب بودن و زرنگ بودنم به دیگران ندارم و این کنکور الان برام شده یه معضل چونکه برخلاف اینکه تو درسام قویم ولی تست زدنم خیلی ضعیفه و خیلی بی دقتی میکنم و اشتباه میزنم و نمره منفی میگیرم ...امیدوارم منم یه روزی موفق بشم و مثل شما فکرکنم و دیگه برام حرف بقیه ناراحت کننده نباشه
    • avatar
      درود :)
      باور کن در کنار همه ماها از این جور آدم‌ها وجود داره، بهترین جوابی که میشه داد ی لبخند هست :)))  باور کن
      درباره کنکور و تست اینا هم بگم که خیلی ها مثل شما این مشکل رو دارن، به این فکر نکن که من مشکل توی تست زدن دارم و ضعیف هستم، به این فکر کن که میخوای تست زدن رو قوی کنی و باید تلاش کنی، این دو نگاه متفاوت هست
      موفق باشی :)
  3. avatar
    کارت درسته مهندس :)))
    دوباره شنیدن این حرفا بازم حس خوبی داشت و پر از انرژی مثبت ...
    • avatar
      تنها کاری که از دستم برمیاد همین کار درسته دیگه چ کنیم :))))))
      خوشحالم انرژی مثبت گرفتی، با دیدن کامنتت منم انرژی گرفتم :)
  4. avatar
    باز پروشدی :))) ... اصلا جنبه تعریف کردن نداری D:
    حالا یه گاوی گوسفندی چیزی قربونی کن بعد این همه مدت کامنت گذاشتم خخخخخ
    • avatar
      خخخخخخخ
      ی خر قربونی میکنم حله  خخخخخخخ
    • avatar
      خخخخخخخ
    • avatar
      جدی میگی؟ :)
  5. avatar
    بله واقعا:)36 واحد خیلیه خداییش..


    الان به این نتیجه رسیدم حیف یه لحظه استرس که به خاطر درس داشته باشی

    ومن چقد اشتباه کردم!
    • avatar
      اشتباه طلاس :)
      اشتباه، تجربه شما رو بیشتر میکنه دیگه و این تجربه هست که میتونه مسیر خوب رو انتخاب کنه و به موفقیت شما رو نزدیک کنه
      پس نتیجه میگیریم ک => اشتباه به شرط درس گرفتن ازش = موفقیت :))
      خیلی خوشحالم کردی با نظرت 
      امیدوارم در عمل این ایمانی که اوردید پررنگ تر بشه :)
  6. avatar
    خیلی خوووب بود، خیلی.... دمتان گرم ...

    پس استاد خانوم بوده ... اون استاد مام که گف شیرنی بیارید خانوم بود چرا واقعا :/
    • avatar
      خوشحالم مفید بوده :)
      هر چی میکشیم از این استادهای خانوم هس :)))

  7. avatar
    نه حالا در اون حد-_-

    گروه ما چهار تا استاد داره هر چهارتاشونم خانومن :||... یعنی شانس (zero) :/
    • avatar
      شوخی بود :))

      یعنی چی ۴ تا فقط استاد؟ کلا توی دانشگاه شما و اون رشته ای که میخونی ۴ تا استاد بیشتر ندارید؟
  8. avatar
    اره دیگ برای کامپیوتر فقط چهار تا استاد... اخه دانشکده برق و کامپیوتر دیگ بعد اساتید برق هم هستن برا درسامون اون درسا تخصوصی رو استادا خودمون ارائه میدن .
    • avatar
      هوم
      خیلی کمه ولی، فکر کنم برای ما ۱۰ تایی بشن نصف اقا نصف خانم
  9. avatar
    نمدونم🤔
    اخه ما فقط کارشناسی داریم برای رشته کامپیوتر ... ارشد نداره دانشگاهمون اما مثلا گروه برق تعدا استاداش خیلی زیاده چون تا مقطع دکتری داره.
    • avatar
      اره درسته 
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید