چهره من رو دیدی؟ :)

چهره من رو دیدی؟ :)

چهره من رو همتون دیدید، اینه :) البته از نزدیک لبخند من رو ببینید ی کوچولو قشنگ تره چون لپ‌هام چالم داره :)))))

میدونید چرا وقتی میام اینجا حالم بهتر میشه؟ همیشه اینجا لبخند میزنم :)

چرا اینطوریه؟ چون خودم انتخاب کردم

من شادی رو انتخاب کردم

من تصمیم گرفتم محیط این وب شاد باشه

چون من تایید میکنم چه متنی انتشار داده بشه

من رنگ و بوی این وب رو زیبا ساختم

بله من :)

وگرنه میتونم کاری کنم که وقتی پستم رو میخونی دلت بگیره، غمگین بشی و یک کاری کنم اشکت در بیاد (سابقه خیلی خوبی دارم تو اشک دراوردن ملت در وبلاگ های سه یا ۴ سال پیش)


زندگی هم همینطور هست، شما غم یا شادی رو انتخاب میکنید

شما تصمیم میگیرید که زندگی‌تون سفید باشه یا سیاه

این افکار شماست به زندگی رنگ و بو میده

اگر رنگ زشت و بوی بد از زندگی میاد منشا همه اینا افکار من و شماست

فقط یک نکته مهم درباره چهره من بدونید که درسته همیشه سعی میکنم چهرم خندان باشه،

ولی چهره خندان من به معنای حضور نداشتن غم و اندوه نیست

به معنای توانایی برخورد با اونا است

 

هر بار حدیث امام علی (ع) رو میخونم انگار یکی میاد کل جونم رو میگیره و دوباره زنده‌ام میکنه، انقدر این حدیث کوتاه برام تکون دهنده هست:

جهان هر کس به اندازه وسعت فکر اوست

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱۰ دیدگاه
    • avatar
      اوهوم :)
  1. avatar
    😂😘یگانـღـه😊😍 jb
    یه پست زیبای دیگه

    مامانم همیشه میگه اگه ادم بخواد میتونه جهنم رو برای خودش بهشت کنه این بستگی به خودش داره
    • avatar
      ممنون :)
      اره دقیقا، کاملا درست میگن :)
  2. avatar
    رویا رویایى
    خخخخ لپاى منم چال داره میدونستید اون چال به خاطر فلج بودن اون ناحیه از صورته وزاین قشنگترین معلولیت دنیاست:)
    • avatar
      اره میدونستم، حتی عمل زیبایی بعضی ها انجام میدن تا اون قسمت از عضله صورت رو فلج کنن :)
      خوشبختم لپ چالی :)
      ما زیباترین فلج های دنیا هستیم :))))
  3. avatar
    چرا وقتی میام اینجا حالم بهتر میشه؟ همیشه اینجا لبخند میزنم :)

    منبع skylove.ir
    این جمله رو خوندم ناخودآگاه لبخند زدم
    • avatar
      کاری که من همیشه ناخودآگاه توی این وب میکنم :)

  4. avatar
    سلام روزتون قشنگ تر از دیروز
    کاملا باحرفت موافقم ادم خودش لحظه لحظه ی زندگیش رو انتخاب میکنه چون انسانها با ازادی و اگاهیشون ازمایش میشن...
    منم هر دوطرف صورتم چال داره سمت چپ صورتم چالش عمیق تره داخل فامیلامون فقط منوپسرعموم چال داریم ب مادربزرگم رفتیم اونم چال داره ولی الان ک پیرشده زیاددیده نمیشه....
    ازمندیانم در ادامه این حدیث شریف میگه ادما نون باوراشونومیخورن...
    این مطلبتونم جالب بود و سطح علمی عمیقی هم داره...😊😊
    • avatar
      سلام، روز شب شما هم زیبا :)
      عع شما هم‌چال داری 😄  هر چی چاله تو وب ماست 😃
      درسته انتخاب دست ماست بقیه چیزا بهونه هست
      برای مادربزرگت ارزوی سلامتی دارم
      خواهش میکنم :)
  5. avatar
    گفتم اعلام حضور کنم!
    منم یک عدد چال لپی هستم :دی

    ماشاءالله همه دوستان هم چال لپ دارن :))
    برامنم سمت چپمِ ...راست خیلی کم مگ خیلی بخندم:)
    • avatar
      شما هم چال دارید😄
      ما شالله :)
    • avatar
      مهم لبخند زدن هست :)
  6. avatar
    ماهم چال خواست :(
    من سمت راست لپم چال دارم ولی باید مدل خاصی بخندم تا مشخص شه :/
    خخخ
    کاملا موافقم ادما خودشون تعیین میکنن حالشون چه جوری باشه
    ولی این فقط یه بخش قضیه ست میشه زمان های زیادی رو با این تفکر زندگی کرد که آدم شادی هستیم ولی اینکار اینقدر انرژی میبره که یه جایی ادم واقعا دیگه کم میاره و میگه ولش کن تا این همه مدت شاد بودیم چیشد همه فکرکردن بی غمیم هعی زخم زدن هعی قضاوت کردن هعیی انرژی منفی خودشون وبه ما سرایت دادن ادم درد خودشو پشت خنده قایم کنه بقیه فقط فکرمیکنن شاده ادم خودشو که نمیتونه گول بزنه با شاد بودن حداقل باید یه اتفاق خوب بیفته دیگه
    طولانی شد معذرت:(
    • avatar
      خخخخخخخخ جالب بود
      داخل متن هم گفتم شاد بودن به معنای حضور نداشتن غم و اندوه نیست و هر کسی خب اینطوری فکر کنه در اشتباه هست و اصلا بحثی نداریم با این ادم ها
      کسانی که شاد واقعی هستند اتفاق های خوب رو میسازن
      وگرنه منتظر باشی اتفاق خوب میوفته که پیر میشه ادم
      خواهش میکنم ممنون از حضورت :)


  7. avatar
    من موافقم باهاتون...من خودم توی زندگی ،از ی جایی ب بعد
    تصمیم گرفتم برای همیشه شاد باشم....
    • avatar
      بسیار عالی :)
    • avatar
      درود :)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید