۸

کمی از این فرشته‌ها یاد بگیریم

کمی از این فرشته‌ها یاد بگیریم

وقتی توی گوگل کلمه شهید رو سرچ میکنی سریع گوگل اولین پیشنهادش شهید محسن حججی هست

مهریه همسر شهید حججی 124 هزار صلوات و حفظ قرآن با معانی بود که این شهید بزرگ نصفش رو انجام داده بود، شماها کدومتون حاضر هستید چنین مهریه‌ای رو برای خودتون انتخاب کنید؟

بابا اینا فرشته هستند آدم نباید حسابشون کرد یا شاید ما آدم نیستیم اینا آدم واقعی هستند، نمیدونم خلاصه اینا بوی دیگه‌ای دارن که با ماها خیلی فرق داره، بوی که وقتی کمی ازش میچشم برای خودم تاسف میخورم که من کجا اینا کجا

چند سال پیش بود سربازهای امریکایی رو توی جنوب گرفته بودن و جالب این بود درحالی که توی آسایشگاه تحت نظر بودن بهشون به خوبی رسیدگی میشد باز گریه میکردن و عکس‌هاش هم هست کمتر از ۴ روز هم رفتن به کشورشون ولی این شهید درحالی که میدونه چند ثانیه بعد نیست و به بدترین شکل ممکن شهیدش میکنن ولی اون شجاعت خودش رو حفظ کرده بود

ی جایی یکی زیر پست خبر شهادت این عزیز نظر گذاشته بود و گفته بود ما ایرانی ها مرده پرست هستیم و تا شهید شد همه یادش کردیم

واقعا جای تاسف داره به این کسی که چنین نظری میذاره، انقدر کوته بین هست که درک نمیکنه آدم خوب که نمیاد بگه من دارم میرم شهید میشم، آدم خوب مثل من و تو نیست که هعی بیاد کار خوبش رو به همه بگه و خودراضی باشه، این آدم های خوب تمام تلاششون رو میکنن تا همیشه خدا رو راضی نگه دارن و اگر او ببینه براشون کافیه و نیازی نیست برن همه جا جار بزنن من اینم من اونم من خیلی خوبم

من و شما همه مدیون این شهدا هستیم، هر چه داریم رو مدیون این شهدا هستیم، آرامش و امنیت گرفته تا هر چی که فکرش رو بکنی، این همیشه یادمون باشه، مدیون هستیم چرا که هر جایی از اطراف خاورمیانه رو نگاه میکنی جنگ هست جز ایران

ادم دوست داره گریه کنه وقتی این آهنگ رو گوش میکنه


در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۸ دیدگاه
  1. avatar
    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    هم میهن ارجمند! درود فراوان!
    با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن
    "وب بر شاخسار سخن "
    هر ماه دو یادداشت ملی – میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.
    خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

    آدرس ها:

    http://payam-ghanoun.ir/
    http://payam-chanoun.blogfa.com/

    [گل]

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
  2. avatar
    علی محمدرضایی
    فقط میتونم تاسف بخورم...
    آخه چقدر آدم میتونه حیوون صفت باشه که انسان رو به چنین طرزی بکشه....
    ------------------------------------------------------------------
    واقعا قرشته بودن ایشالله بهترین جایگاه رو تو بهشت داشته باشه
    • avatar
      هعی 
      اره فرشته اند
    • avatar
      هعی روزگار 
  3. avatar
    بهارنارنج :)
    هی اره همینطوره..
    اینا انسان واقعین..

    راجع به مهرباید بگم..کیه حاضرنشه همچین مهری بخواد..معلومه خیلیا دوست دارن,اگه اون شوهروهمسر هم مثل شهیدحججی مرد باشه,اصلا چی ازین بهتر..بهترین مهریه است..


    کردم هیی گاهی بعضی چیزارومیبینم یامیشنوم حس میکنم بین یه مشت گرگ صفت دارم زندگی میکنم:-(
    • avatar
      مگه زنش میدونید با یک قهرمان زندگی میکنه؟
      دل میخواد با این مهریه
      کار هر کسی نیست
      هر کسی دلش رو داشته باشه قطعا خدا هواشو داره
    • avatar
      اره جاش بهتر از ماست
  4. avatar
    بهارنارنج :)
    دل..اره دل میخواد واقعا...
    خصوصا به قول دوستم واسه امثال ما که به شدت ترسونده شدیم,انقدر تلخی دیدیم که الان دل هیچیو نداشته باشیم..کلا نبدیل شده به یه مقوله که چشم بسته میخوای بین یه عالمه بیراهه راه پیداکنی
    • avatar
      اینا همه ساخته ذهن هست 
  5. avatar
    یـــادت باشــد …کـــم حوصلـه ســت ..
    ظـاهـــرش جـــدیست ..
    امـا دلـــی دارد کـه مــهربـانـی اش بـه وسعـت یک اقــیـانــوس است !
    بــد قـول نــیـست .. امـــا گرفتار است
    با او راه بیا
    خــستـه کـه بــاشـد،تــنهـایش بــگــذار، تودار است
    اما صبر کن خودش بعد حرفهایش رامی گوید !
    او تمام دنیای من است …
    پدر پیشاپیش روزت مبارک
    • avatar
      مبارک باشه
      تو پست مناسبی نظر گذاشتید
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید