۲

گوش ندادن به اخبار منفی

گوش ندادن به اخبار منفی

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 37

گوش ندادن به اخبار منفی
توجه کرده اید کسانیکه از همه بیشتر روزنامه میخوانند و یا اخبار را دنبال میکنند زندگی پر تنش تری نسبت به کسانیکه اخبار برایشان اهمیت ندارد دارند؟ این یک واقعیت است و باید قبولش کنیم، خبر خوب یعنی بی خبری! اگر خبری آنقدر بزرگ و پر اهمیت باشد شما نیاز نیست که آن را درون روزنامه ها بخوانید بلکه دیگران به شما آن را خواهند گفت. تحقیقی توسط تیم کانال CNBC (بزرگ‌ترین شبکه تلویزیونی اقتصادی جهان ) در سال 2011 درباره اخبار اقتصادی صورت گرفت و بعد از تحقیق آنها متوجه شدند، کسانیکه از اخبار اقتصادی هیچ چیز نمیدانند سرمایه شان از آن دسته از اشخاصی که همیشه اخبار اقتصادی را دنبال میکنند بیشتر است! این نتیجه تعجبی ندارد زیرا اخبار همیشه شما را از یک چیز، میترساند. کسی که تمام ذهنش موفقیت است نیازی به اخبار و یا مطالعه روزنامه ندارد و فقط کار خودش را دنبال میکند. البته نباید فراموش کرد که در روزنامه ها قسمت های مختلفی مانند بخش های علمی و نو آوری وجود دارد که ما به آن بخش ها کاری نداریم. اگر رشته شما علوم سیاسی و یا رشته های وابسته به آن است بدون شک، باید از همه چیز خود بزنید تا اخبار را دنبال کنید ولی اگر نیست وقت خودتان را هدر ندهید. گوش دادن به اخبار منفی بار منفی هم به همراه خود خواهد داشت حتی اگر شما آن را در لحظه احساس نکنید.


قدم 37 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۲ دیدگاه
  1. avatar
    akhbar bad bare manfi dare ama vase vaqti k ma kheyli hasas shim behesh .age say konim bepzirim chizi k etefaq oftade vasmon rahatare qaziye:)
    • avatar
      توی هر دو حالت بالاخره تاثیر داره

ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید