۵

یک سخنرانی فوق العاده از دنزل واشینگتن - حتما ببینید

دسته بندی :

 ویدیو

از دنزل واشینگتن، که یک بازیگر بسیار موفق و برجسته سینما است، دعوت شده بود تا در جشن فارغ التحصیلی دانشگاه UCLA (دانشگاه معتبر کالیفرنیا تو لس آنجلس) سخنرانی کنه، به شخصه یکی از بهترین سخنرانی هایی بود که خودم دیدم و شنیدم. و همینطور یادداشت برداشتم.

تشکر ویژه هم دارم از سایت سوخت جت به خاطر ترجمه این جور ویدیوهای انگیزشی

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۵ دیدگاه
  1. avatar
    سلام وقتتون بخیر
    من این کلیپ رو قبلا هم دیدم وهربار ک میبینم برام یه تازگی خاصی داره و بنظرم فوق العادست😊
    • avatar
      سلام اره درسته :)
    • avatar
      اره خیلی 
    • avatar
      سلام
      تشکر از اقای واشینگتن :)
  2. avatar
    بزرگ شکست خوردن ..

    من یه مدتی هست که به زندگی برگشتم وحسرت گذشت رو میخورم ولی یه نفر بهم یاد داد مهم تر از گذشت هدفی ست که در اینده به دنبال تو میگرد..
    هدف تو زندگی نقش پر رنگی رو ایفا میکنند کافیست برای ارزوهایت پلی از جنس هدف داشت باشی یک جمله زیبا از یه نفر که زندگی مو از این رو به اون رو کرد ..

    حدف ست که جهت زندگی رو تعین میکند ..

    • avatar
      درسته
      ممنون برای به اشتراک گذاشتن نظرتون
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید