در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۹ دیدگاه
    • avatar
      کم هرزنامه بفرس :)
  1. avatar
    آره......
    درسته....
    کار سختیه، گاهی دردها فوران میکنه 
    .......
    سعی می کنم:) بزنم تا آتشفشانه غیرفعال بشه و همینطور باقی بمونه....
    :)))
    • avatar
      کار خوبی میکنی خانم معلم :)
    • avatar
      بله
      براتون آشنا هستند؟ :))
    • avatar
      سپاس:)
    • avatar
      :)
  2. avatar
    بخدا بخدا بازم بخدا چرا اینقدر خدا صبر داره منکه نمیدانم به خودیگانه هستیش قسم این جماعت دیگه صفت انسان بودن را از دست دادندمیتونم بگم هشتاد درصدمون خوی حیوان صفتی به خودمون گرفتیم به دروغ ظاهرسازی میکنند به دروغ به کثیف ترین شکل ممکن ریا کاری می کنند از مسجد ونمازی که ادعا میکنیم خانه خداست ونمازم دری به سوی خانه اوست فقطو فقط جهت ظاهر سازی وگول بنده های خدا ی خدای آفریننده ماست سواستفاده واسه خودخدا میکنیم انقار که روزی نخواهد رسید که بمیرند واحساس میکنند که همیشه تواون پست مقامی که دارند وازش از بیت المال پول میگیرند سواستفاده خواهند کردند ویه عده بی گناه را به تورشون خواهند انداخت وشروع به بازی دادنشون خواهند کردنمیدونم چرا اینقدر صبرداریداری خدا خدا خدا خدای بزرگ کفر جنایت وحشی گری حیوان صفتی همه جا را گرفته حتی به خونه توام کشیده شده به آبروی زهرایت قسمت میدم زودتر محوکن اینجا را اون روزت را فرا برسون خدا واستم هشدارم بدم امانمون بدی دستموت برسه تورو هم خواهیم.خورد آ پس عجله کن
    • avatar
      اره درسته
      این روزها خیلی چیزها مصنوعی شده
    • avatar
      من عاشق این جمله هستم و بهش خیلی اعتقاد دارم و به خیلی ها پیشنهاد دادم که چنین کاری بکنن
      تو زندگی همه ماها اتفاق های بد میوفته و اتفاق های خوب ولی هنر نزد کسانی هست که اتفاق های خوب رو تعمیم ندن و برعکس اتفاق های خوب رو هعی بازگو کنن
      این کار باعث دنیای بهتر میشه چون تو افکار منفی رو داری خفه میکنی و چیزی دربارش نمیگی ولی افکار مثبت رو هعی دربارش حرف میزنی
      زندگی خوده من پر از مشکلات کمر شدن هست ولی با این حال سایت من همیشه مطالب مثبتی میزاره، من خودم افکار مثبتم رو اینجا به انتشار میزارم تا بقیه ببینن و اونا هم انرژی بگیرن و بهم انرژی بدن ولی افکار منفی رو توی دفترچه خاطرات مینویسم تا کسی نبینه و انرژی منفی نگیره 
      جمله دکتر حسابی هم به نظرم به این موضوع اشاره میکنه
      درباره این دو خط جمله میتونم ساعت ها حرف بزنم :)
      خلاصه اینکه مثبت بگو تا مثبت بشنوی
      منفی رو پنهان کن تا منفی ها برات پنهان شن 
    • avatar
      :)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید