عاشق دیوانه - داستان زیبا و عاشقانه

عاشق دیوانه - داستان زیبا و عاشقانه

داستان زیبا و عاشقانه

از دیوانه ای پرسیدند: چه کسی را بیشتر دوست داری؟

دیوانه خندید و گفت: عشقم را

گفتند: عشقت کیست؟

گفت: عشقی ندارم

خندیدند و گفتند: برای عشقت حاضری چه کارها کنی؟

 

 گفت: مانند عاقلان نمی شوم... نامردی نمی کنم ... خیانت نمی کنم ...

دور نمی زنم... وعده سرخرمن نمی دهم ... دروغ نمی گویم ...

دوستش خواهم داشت، تنهایش نمی گذارم، می پرستمش

بی وفایی نمی کنم، با او مهربان خواهم بود ...

برایش فداکاری خواهم کرد ... ناراحت و نگرانش نمی کنم ... غمخوارش می شوم ...

 

گفتند: ولی اگر تنهایت گذاشت ... اگر دوستت نداشت ... اگر نامردی کرد و بی وفا بود... اگر ترکت کرد چه؟

اشک بر چشمانش حلقه زد و گفت: اگر اینگونه نبود که من دیوانه نمی شدم

 

+این بهترین داستانی هس که خوندم، چون خوب حسش میکنم :)

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۲۵ دیدگاه
    • avatar
      :)
    • avatar
      اره زیباس
    • avatar
      دیوانه عاشق خوبه
      وگرنه خیلی ها روانی اند :))))
    • avatar
       🌷
    • avatar
      :)
  1. avatar
    اخی گناه داره
    قشنگ بود خیلی
    خداقوت
    اماده باش واسه بهشت
    :-)))))))لبخند خوشملم تقدیم به تو با ی دنیا انرژی مثبت :-)))
    • avatar
      این زیباترین داستانی هست که تو زندگیم خوندم 
      ممنون
      :)
  2. avatar
    رمان عاشقانه نمیخونی؟
    خیلی رمان های زیبای داره بعضی هاش خیلی پنداموزن خیلی واسه سرگرمی هم خوبه پیشنهاد میکنم بخونی :-))))
    • avatar
      ن رمان کم خوندم
      رمان خوب میشناسی معرفی کن 
      :)
  3. avatar
    عاشقانه غمگین :همه هستی من
    عاشقانه پند اموز :دالان بهشت

    تمنا برای نفس کشیدن .

    عاشقانه خنده دار:گندم

    و.... فعلا اینارا بخون تا بعد
    • avatar
      تابستون بخونم :)
      مممون
    • avatar
      دانشگاه 
      کلی درس دارم
  4. avatar
    اورین اورین ووروجک خودمی داداشی بچسب درسا رو خوب بخون رمان را بیخی الهی قربونت برم داداشی .راستی داداشم میشی اخه من داداش یا خواهر ندارم حداقل تو بشو داداشم ؟؟!:-)قبوووووول؟
    • avatar
      :))
      داداشت که هستم :)
    • avatar
      همیشه لبخند زیباست :) حتی وقتی ناراحتی باید لبخند زد 
    • avatar
      انرژی منفی ؟؟
      نداشتیم ها :))
  5. avatar
    سلام
    بسیار زیبا
    من رمان زیاد خوندم ولی هیچ کدومش مثل رمان عشق یا رفاقت نبوده....
    • avatar
      سلام
      دقیقا منم هم نظرم باهات
      خیلی زیباست خیلی
    • avatar
      :)
    • avatar
      :)
    • avatar
      دوباره بخون
      اگر متوجه نشدی بگو توضیح بدم
    • avatar
      و من
    • avatar
      سلام
      بله همینطوره.
    • avatar
      :)
    • avatar
      🙃
  6. avatar
    خیلی قشنگ بود،
    دنیای دیوونه ها خیلی قشنگه
    دیگه کاری ندارن به چیزی برای خودشونن فقط اهمیتی نداره براشون چه اتفاقی ممکنه بیفته چه حرفایی ممکنه بزنن ازشون
    بی خیال همه دنیا هستن
    دیوونه بودن بهتر از عاقل بودن و زیرک بودن دو زندگیه 🥺:(
    • avatar
      دیوونه اینجا معنای یک انسان واقعی هست.
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید