۷

مثبت اندیش باش تا کامروا باشی - قسمت اول - مقدمه

مثبت اندیش باش تا کامروا باشی - قسمت اول - مقدمه

به نام خدا

مثبت اندیش باش تا کامروا باشی

قسمت اول

مقدمه 

 

سلام دوست من

یکی از بزرگترین نعمتها و قدرتهایی که خداوند در اختیار انسان قرار داده است تا به نحو احسن از آن استفاده نماییم ، قدرت انتخاب است !

مثلاً انتخاب بین نگرش مثبت و یا منفی ! نگرشی که اگه قدرش را بدانیم و از آن درست استفاده کنیم، ما را به بزرگترین قله های سعادت و موفقیت دنیوی و اخروی رسانده و یا برعکسش، باعث بدبختی و گرفتاریها و حسرت خواهیم شد!


انتخاب روش مثبت اندیشی در زندگی روشی هوشمندانه و عاقلانه می باشد ، پس فرقی نمیکند که چه جنسیتی دارید،کاری به گذشته شما هم نداریم و یا اینکه مهم نیست هم اکنون چند ساله هستید و در چه شرایطی می باشید ، چه طرز تفکری دارید و ...

مهم این است که از همین لحظه ، بله ، از همین لحظه ، تصمیم بگیرید که با تغییر تفکر و نگرش خود نسبت به اتفاقات و اطرافیان، تبدیل به فردی موفق و مثبت اندیش بشوید ، پس هم اکنون این انتخاب با شماست ! 

مثبت اندیشی به شما کمک می کند تا به بهترین شکل با زندگی و اتفاقات کنار بیایید و یادتان باشد برای داشتن یک زندگی مثبت، در اولین قدم باید احساسات، افکار و باورهای خود را بشناسید و آنها را مهار نمایید. یک لحظه با خود فکر کنید که تاکنون از شنیدن اخبار منفی، آهنگهای منفی و غمگین و... که همه روزه از همه جا شنیده و یا خوانده می شود و یا سر و کله زدن با افراد منفی و شاکی و یا با غرغر کردن و بهانه تراشی های مختلفتان و .... چه سودی برده اید؟ براستی اینها چه منفعتی برای شما داشته اند؟ چقدر شما را به اهداف و خواسته هایتان نزدیک کرده اند ؟ چقدر باعث پیشرفت و بزرگ شدن شما شده اند ؟ چقدر برایش به شما پول داده اند؟!

پس بیایید با تبدیل شدن به فردی مثبت اندیش و مثبت نگر ، زندگی را به کام خود و اطرافیان شیرین کرده و مسیر موفقیت خود را بیش از پیش هموار نمایید.

هرگز فراموش نکنید که نگرش شما، منوط به انتخاب است، گزینهای که هر روز انتخاب میکنید.

هم اکنون تصمیم بگیرید که نگرش و طرز فکری مثبت تر در خود ایجاد کنید بطوری که تزلزل ناپذیر و همیشگی باشد .

قطعاً تاکنون با کتابها و مقالات بی شماری درباره مثبت اندیشی و اثرات آن مواجه شده اید که در اکثر موارد مطالب همگی یکسان و مشابه می باشد ، اکنون در این مقاله برای شما مفیدترین و کاربردی ترین مطالب را در این زمینه گردآوری نموده ام و مطمئن هستم با خواندن و بکارگیری مطالب این کتاب به فردی مثبت اندیش تبدیل شده و معجزات و اثرات آن را در زندگی تان شاهد خواهید بود.

فقط ذکر این نکته الزامی است که ، صرفاً خواندن این مقاله کافی نمی باشد ، بلکه باید با تصمیمی قاطع و اراده ای پولادین ، تمام نکات این کتاب را رعایت و در زندگی اجرا نمود تا شاهد اثرات آن باشید.

اکنون با ذکر جمله ای زیبا از شما دعوت میکنم این کتاب را با دقت تا آخر مطالعه و سپس اجرا نمایید :

بپذیرید که ، اگر افکارمان را کنترل کنیم، زندگیمان متحول میشود

رضا فریدون نژاد


 قسمت 1 از 35

بقیه قسمت ها: مثبت اندیش باش تا کامروا باشی

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۷ دیدگاه
    • avatar
      امیدوارم مقاله رو خونده باشید و مفید واقع شده باشه
    • avatar
      بهترین تصمیم زندگیت رو گرفتی
      :)
  1. avatar
    حسین فقط زندگی
    سلام 
    مثبت اندیشی به آینده ما خیلی کمک می کنه من سعی کردم که باشم و الان یاد گرفتم برای فکر های منفی دلایلی بیارم که از بین بروند 
    ممنون 👏👏👏👏💞💞💞
    • avatar
      سلام
      درسته کاملا
      ایول کار خیلی خوبی کردی
      خوبه که تجربه هات رو بگی تا دوستان هم ببینن 
      خیلی ها این متن ها رو صرفا فقط شعار میدونن 
  2. avatar
    آره واقعا مثبت اندیشی علاوه بر خودمون بر دیگرا و اطرافیان هم تاثیر میذاره
    ممنون:)
    • avatar
      درسته 
      موفق باشید :)
    • avatar
      :)
    • avatar
      پس شروع کن دوباره مثبت اندیشی رو بخون
      برای دنیا مهم نیست که ایا منفی فکر میکنی یا مثبت، هر چی باشه همون را میاره سراغت
      پس چ خوبه مثبت باشه
  3. avatar
    درود من قبلا پستها شما رو خوندم امیدوارم پست های جدید مثل قبل خوب باشه متشکرم
    • avatar
      سلام ممنونم از حضور شما
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید