دو درس مهم در یک فیلم 15 ثانیه - صبر و عجله


دریافت

درس مهم در یک فیلم 15 ثانیه ای

گاهی کمی صبر، شکست را به پیروزی تبدیل میکند

گاهی کمی عجله، پیروزی را به شکست تبدیل می کند

 

 

+ ولی دروازبان خیلی بدشانس بود  :دی 

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱۱ دیدگاه
    • avatar
      :)
    • avatar
      :)
    • avatar
      :)
  1. avatar
    ابوالفضل ابراهیمی
    هر چند یه چیزایی فهمیدم ، اما هدف کلی رو نفهمیدم ، صبر و عجلش کاش بود؟؟؟
    • avatar
      متن پایین ویدیو رو خوندی؟ 
      واضح هس که 
    • avatar
      :)
    • avatar
      من که بارسایی نیستم دلت خنک بشه :))
    • avatar
      :))
  2. avatar
    خیلی شاد شدم وقتی شنیدم برده، یه انرژی مثبت داشت عجیب!!!!
    حیف شد که بارسایی نیستید وگرنه شادتر میشدم:))))))))
    پرسپولیس که برد شادی امروزم تکمیل شد:)))
    • avatar
      من از بچگی عاشق میلان بودم و هستم و خواهم بود. با این تیم زندگی کردم
      بین بارسا و رئال هم بیشتر هر دو :)
      تراکتور و پرسپولیس رو هم دوست دارم 
    • avatar
      قسمت دوم رو نفهمیدم :)
    • avatar
      :)
    • avatar
      پس تجربه داری :))
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید