لذت بردن را یادمان ﻧﺪﺍﺩﻧﺪ - سخن دکتر حسابی

لذت بردن را یادمان ﻧﺪﺍﺩﻧﺪ - سخن دکتر حسابی

لذت بردن را یادمان ﻧﺪﺍﺩﻧﺪ !

از گرما می نالیم. از سرما فرار می کنیم.

در جمع، از شلوغی کلافه می شویم و در خلوت، از تنهایی بغض می کنیم.

تمام هفته منتظر رسیدن روز تعطیل هستیم و آخر هفته هم بی حوصلگی تقصیر غروب جمعه است و بس!

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﺭﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺑﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﯿﻢ ﮐﻪ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﻤﺎﻥ ﺭﺍﺗﺸﮑﯿﻞ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ:

ﻣﺪﺭﺳﻪ.. ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ .. ﮐﺎﺭ..

ﺣﺘﯽ ﺩﺭﺳﻔﺮﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﻣﯽ ﺍﻧﺪﯾﺸﯿﻢ ﺑﺪﻭﻥ ﻟﺬﺕ ﺍﺯ ﻣﺴﯿﺮ!

ﻏﺎﻓﻞ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻫﻤﺎﻥ ﻟﺤﻈﺎﺗﯽ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﯿﻢ ﺑﮕﺬﺭﻧﺪ.

دکتر حسابی

+میفهمی؟ زندگی زیباست، گر زیبا نیست نگاهت زیبا نیست 

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱۶ دیدگاه
    • avatar
      :)
    • avatar
      :)
  1. avatar
    چقدر قشنگ گفته،
    اما نباید اینطوری باشیم،
    باید قشنگ زندگی کنیم و تا می تونیم به بقیه هم کمک کنیم تا قشنگ زندگی کنند،
    امروز با وجود شوق رسیدن به مقصد از مسیر هم لذت بردم، همه چی خیلی قشنگ بود: جاده، کوه، آسمون، ابر، غروب، ماه، درخت، چمن، دره، ارتفاع، حرکت، و آهنگ و فکر کردن به هر چیزی و حس آرامش...
    • avatar
      فکر کنم عوض شدی :)
      خیلی مثبت نگاه میکنی
      یا قبلا هم اینطوری بودی ولی رو نمیکردی؟ :)
  2. avatar
    قبلا نسبت به همه چیز مثبت فکر نمی کردم،
    ولی الان یه مدته که سعی می کنم نسبت به هر چیزی مثبت فکر کنم...
    آره تغییر کردم:)))


    • avatar
      خیلی خوبه کاش بودی و ب بعضی ها توضیح میدادی چقدر فرق داره ادم واقعا مثبت اندیش باشه
      چون خیلی جاها خیلی ها قدرت این مثبت اندیشی رو عمیق حس نکردن و جز حرف مفت چیز دیگه نمیدون

    • avatar
      :))
  3. avatar
    علی پا به این دنیا گذاشت و قلب عاشقان را محسور کرد و همگان را با انسانی آشنا کرد

    که پدر تمامی آفریدگان پروردگارش لقب گرفت روز پدران و مردان مَرد ایرونی مبارک.
    • avatar
      روز شما هم مبارک :))))))))
  4. avatar
    توضیح دادن و بیان تجربیات برای بقیه، خوبه و باعث میشه ترغیب بشن ولی باید خودشون حس کنن و بهش اعتقاد پیدا کنن وگرنه اگه کلی حرفای قشنگ هم بزنیم که تجربه کردیم شاید برای اونا مثل جک باشه...
    خیلی وقتا خیلی چیزا هست که عمیقا حس کردم و بهش باور دارم و سعی کردم به اطرافیانم هم منتقل کنم ولی وقتی حرف میزنم می بینم اون تأثیری که باید داشته باشه رو نداره، شاید چون وقتی یه باور رو در قالب کلمات میاریم، دیگه اون باور نیست و طرف مقابل نمیتونه حسش کنه... بارها شده که سعی کردم بفهمونم ولی وقتی نشده به طرف گفتم باید خودت بهش برسی و امیدوارم بهش برسی...
    • avatar
      دقیقا اینطوره
      طوری نگاه میکنه که انگار آدم ندیده :)))
      فکر میکنه ماها روی پول راه میریم یا ظرف غذامون از جنس طلاس یا ماشینمون بال داره 
      حالا که خدا همه چی داده بیکار بودیم مثبت فکر میکنیم :))
      درحالی که تنها فرق ما شکر کردن هست و مثبت فکر کردن
      یعنی خدمت به خودت به اطرافیان نزدیکت 
    • avatar
      بله :)
    • avatar
      :)
  5. avatar
    حتما یه اتفاق خوب تو زندگیت افتاده نه اینکه مثل ما بدبخت بیچاره باشی بدون هیچ امیدی برای ادامه زندگی...
    • avatar
      پس خدا تو رو حرمت کنه 
      کسی که امیدی نداشته باشه یعنی مرده فقط جسمش حرکت میکنه
      اتفاق خوبی که تو زندگی من افتاده اینکه یاد گرفتم شکر بگم وقتی صبح ها بلند میشم و همین
      وگرنه الان اجاره نشین هستیم و 15 ماهه پدر بنده توانایی دادن اجاره رو نداره و فقط 2 ماه دیگه صاحب خونه وقت داده
      بقیه رو نگفتم چون فکر کنم میشه خیلی چیزها رو با این مثال پیش بینی کرد 
      ولی زندگی زیباست :)
      همیشه زیباست :)
      هر ثانیه اون :)
    • avatar
      :)
  6. avatar
    حسین فقط زندگی
    زندگی زیباست
    مگه نمیگن که زندگی جاده رو به آخرته
    خب فکر کن جاده چالوسه
    از جاده آخرت لذت ببرید
    • avatar
      :))
    • avatar
      خوبه :)
  7. avatar
    خدایا من را از خودم رها کن چون هیچ کس مرا به اندازه خودم ازار نداد هیییییییی دنیا چقدر بی رحمی خدایا من دیگه تاقت این امتحانا نداره میخوام بیام پیش خودت خود خودت
    ناشکری نمیکنم منفی نگاه نمیکنم خوبم خوبه خوب از همونای که هیچ کس نمیفهمه چه حالی دارم خدایا بازم شکر شکر نداشته ها چون خدام تویی تو
    • avatar
      شکر :)
    • avatar
      :)
  8. avatar
    ستاره جان
    در مثال جاده بگم
    من فقط از جاده لذت می برم معمولا فقط!!
    ولی خوب فهمیدم منظورتونو و قبول دارم
    • avatar
      خیلی خوبه
      هدف منم همینه از مسیر لذت ببریم
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید