20 جمله برگزیده تاکیدی مثبت برای تمام کارها

20 جمله برگزیده تاکیدی مثبت برای تمام کارها

تکنولوژی فکر : 20 جمله برگزیده تاکیدی مثبت برای تمام کارها

  1. من به کلام خدا ایمان دارم که به موسی وحى کرد: اى موسى، من به بندگانم از مادر مهربانتر هستم.

  2. خدای مهربان راست می گوید که من را دوست دارد.

  3. من عاشق خدای مهربانم هستم.

  4. خدای مهربان در وجود من عظمت و بزرگی قرار داده است.

  5. خدای مهربان مرا بسیار دوست دارد و در همه امور زندگیم مرا کمک می کند.

  6. من هدف های بزرگی را در سر دارم و به یاری خدای مهربانم آنها را به واقعیت تبدیل می کنم.

  7. به یاری خدای مهربانم من هر روز سلامت تر و تندرست تر می شوم.

  8. به یاری خدای مهربانم دنیای من قشنگ تر و زیباتر می شود.

  9. به لطف خدای مهربانم من خوشبخت تر می شوم.

  10. به یاری خدای مهربانم من موفق و پیروز می شوم.

  11. به لطف خدای مهربانم سراسر وجودم غرق در انرژی و شادی و عشق است.

  12. به لطف خدای مهربانم من ثروتمند خواهم شد.

  13. به لطف خدای مهربانم من همیشه منتظر اتفاقات خوب در زندگیم هستم.

  14. به یاری خدای مهربانم من تا آخر عمر به سلامت زندگی می کنم.

  15. به لطف خدای مهربانم من انسانی دوست داشتنی هستم.

  16. به خاطر همه نعمتها و موهبتهایی که خداوند به من داده، خدا را شکر می گویم.

  17. به لطف خدای مهربانم من در آرامش به سر می برم و روحیه ای شاد و چهره ای خندان دارم.

  18. به یاری خدای مهربانم من بر روحیه و احساسات خودم کنترل دارم.

  19. من به کلام خدا ایمان دارم که فرمود: شیطان دروغ می گوید و می خواهد مرا با فکر بد، دلتنگ و غمگین کند.

  20. من به یاری خدای مهربان، افکاری را که شیطان دروغگو در ذهنم می آورد، بی اعتنا می کنم.

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱۲ دیدگاه
    • avatar
      :)
  1. avatar
    اتل متل ی قصه برات بگم از خدا
    دوسش دارم هزارتا چیکار داری تو به ما
    خداجونم کجایی دلم گرفت خدایی
    دلم می خواد بیایی
    بازم بگی بهارم دوست دارم خدایی
    تنها تویی می مانی برای من خدایی
    خدای من خدایش دوسم داری خدایی؟
    خداجونم قهر نکن من که کسی ندارم
    اگه تو هم قهر کنی یکدفعه ای میمیرم
    خدا بیا کنارم که بی تو من خزانم
    خداجونم پس بیا دلم داره می گیره بازم می خواد بگریه برای تنهایاش
    خداجونم خدایی دوسم داری خدایی؟
    • avatar
      :)
  2. avatar
    عالی.
    اگه کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین رو نخوندی،حتما بخون.کتاب صوتیش هم توی نت هست.
    • avatar
      خوندم
    • avatar
      ممنون
    • avatar
      :)
  3. avatar
    حسین فقط زندگی
    سلام عالی بود
    خدا خدا خدا خدا فقط خدا زندگی با خدا یعنی عشق یعنی همه چیز
    • avatar
      سلام
      توی کامنتت کلی انرژی بود 
      ممنون :)
    • avatar
      :)
    • avatar
      :)
  4. avatar
    جملات تاکیدی
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    با سلام. از شما و وب سایت فوق العادتون سپاسگذاری میکنم.
    و می خواستم یک وب سایت عالی رو که در خصوص جملات تاکیدی به صورت تخصصی کار کرده رو بهتون معرفی کنم که دوستان بتونن از مطالب و جملات تاکیدی رایگان هم استفاده کنند.
    اسم سایت متا فکر هستش که لینکش رو هم در اینجا قرار میدم.
    با تشکر از زحمات شما
    *******************************
    • avatar
      سلام
      ممنونم از حضور شما
    • avatar
      دقیقا
      منشا همه خوبی ها خداست
    • avatar
      ذهن زیبا از جملات زیبا بهتره :)
  5. avatar
    با سلام به ادمیم محترم و بزرگوار
    بهتره صلواتها را برای افراد بی وارث یا بد وارثی بخونیم که براشون کار خیر انجام نمیدن . و بهتره به قصد تعجیل در فرج امام زمان صلوات الله علیه بخونیم تا اقا ظهور کنند و این اوضاع اسفبار جهان را اصلاح کنند ثواب اینها را به این گروه و همه مومنینو مومنات از اول خلقت در هر مذهب الهی که بودن هدیه کنیم مطمئن باشید بعداز مرگ ما لطف امام زمان هم شامل مامیشه و کسانی دیگر هم اینطوری از ماها با اعمال خیرشون تشکر میکنند. توصیه میکنم کتاب مکیال المکارم را بخونید ترجمه فارسی اونهست کلی فایده برای دعا کردن برای تعجیل در فرج امام زمان را نوشته و این کتاب به دستور خود امام زمان به مولف کتاب که نذری کرده بود برای اقا نوشته شده عالیه تو وب همهست
    • avatar
      سلام حسن.
      ممنونم ازت
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید