قالب متفاوت و زیبا بیان - اسکرول

قالب دخترانه برای بیان - شماره یک

پیش نمایش |  CSS  |  HTML


قالب دخترانه برای بیان - شماره دو

پیش نمایش  |  CSS  |  HTML


قالب دخترانه برای بیان - شماره سه

پیش نمایش  |  CSS  |  HTML


قالب پسرانه برای بیان

پیش نمایش  |  CSS  |  HTML

 

نکته درباره قالب ها:

+ وسط تمام قالب ها اسکرول یا همون نوار بالا و پایین صفحه وجود داره که میتونید با استفاده از این نوار به پست های بعدی برید - پیش نمایش شماره یک رو ببینید تا بهتر منظورم رو بفهمید، پیش نمایش 3 تا قالب اخری به شکل عکس هست

+ بقیه قالب های طراحی شده در لینک رو به رو لینک

 

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۲۱ دیدگاه
    • avatar
      :)
  1. avatar
    ✿شمیم زندگی✿
    چقدرنازواروم وبااحساس بودن....افرین وتشکر
    اماگفته باشم ازمن بایدقشنگترباشه ها:)
    شوخی کردم:)
    • avatar
      :)))
      ممنون
  2. avatar
    دومی و سومی خیلی بهتره عکساش :)))
    چرا تشکر نکردید از من بابت همکاری خخخخخخخ ؟؟؟؟ :D
    • avatar
      مرسی :))

      بفرما اینم تشکر

      خخخخخخخ
    • avatar
      ممنون :)
    • avatar
      ممنون :)
  3. avatar
    محسن هاشمی
    سلام
    خسته نباشید
    عالی :)
    ولی اگه ریسپانسیو بود بهتر بود:)))))
    • avatar
      سلام :)
      خدافوت :)
      مرسی :)
  4. avatar
    Anca cele mai multe grupulete cu umbrela le-am vazut in Sudul Italiei (Zona Napoli), peste tot erau numai umbrele si tablite ridicate, pe cat ca statiunile acolo sunt asa mici! Zazuza asa fac si eu! Banuiesc ca in Austria preturile sunt mai mari la agentiile de turism decat la noi, pt aceeasi destinatie (cel putin in Franta am vazut ceva di)neertef!
    • avatar
      بله موافقم :)
    • avatar
      قابل نداره :)
    • avatar
      ممنون
  5. avatar
    خیلی خوبه اما کاش میشد یه خورده به سلیقه خودمون تغییر کنه مصلا همین بک گرادنش :(
    • avatar
      شما قالب اختصاصی میخواستین؟
      براتون ایمیل کردم
    • avatar
      سلام
      عالیه  ;)
    • avatar
      سلام
      میتونید درخواست بدید ک کدوم رو میخواین
      کدش رو براتون میفرستم
      :)
  6. avatar
    قالب شماره ۳ همین صفحه میشه کدش رو بفرستین
    اگه میخواین بقیه نبینن :/ :)میتونین برام تو وبلاگم بفرستین
    ممنون میشم
    • avatar
      دوستم کمی طول کشید تا کدش رو پیدا کنم :)
      این کدها قبلا عمومی بودن و برای من مهم نیست
      براتون فرستادم
  7. avatar
    سلام مرسی که فرستادین ولی چون فایل فرستادین فقط دوتا خط لینک اومد که اخر یکیشhtmlواون یکیccs وقتی من آپلودش کردم بعد دانلود کردم هیچ کدی نبود توش :( نمیدونم چرا اینجوری شد بازم ممنون از وقتی که گذاشتید :)
    • avatar
      سلام بله دیگه دو تا فایل هست
      چرا کد هست من چرا دانلود میکنم کدها رو میبنیم؟ :)
      خواهش میکنم مشکلی بود بگید خودم نصب کنم
    • avatar
      سلام
      تشکر و من برای شما

    • avatar
      ممنون از اطلاع رسانی
      ولی بقیه دموها اکی باشه
  8. avatar
    پیش نمایش قالب ۱ که به صورت وبلاگ هست خرابه یه وبلاگ درست کن اینو بزار روش
    • avatar
      خیلی مهم نیست، اون چیزی که لازم هست رو کاربر توی دموهای بعدی میبینه.
      ممنون
    • avatar
      اکی بعدا درست میکنم
  9. avatar
    سلام
    یه سوال قالب وبلاگتون چی هست ؟
    من یه قالب مثل همین می خواستم که دو ستون باشه و بشه در هر ستون مطلب گذاشت و رسپانسیو هم باشه
    • avatar
      سلام
      یعنی چی قالب چی هست؟ قالب ذهن زیبا هست :)
      من قالب ۲ ستونه ندارم از بین قالب های بیان بگردید
  10. avatar
    احمدرضا مرادی
    من یکیشون را گذاشتم.
    نگاش کنید.
    ===================
    میتونم عکس را تغییر بدم؟
    • avatar
      بله میتونید.


      #header {
          background: #DDDDDD url(آدرس عکس) no-repeat !important;
      }
      این رو بذار توی CSS و ادرس عکس رو در قسمت بالا که مشخص کردم قرار بده.
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید