وقتی کتاب استاد رو نخری این میشه - سوریلند

+ جا داره از استاد عزیزم تشکر کنم به خاطر اینکه من کتابش رو نخریدم 20 من رو کرد 19.5 و ننداخت خداروشکر، هر چند تو دلم بهش خیلی ارادت ها کردم :))))

+کلیپ سوریلند خیلی معروفه، حتما ببینید :)

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱۵ دیدگاه
  1. avatar
    نیم نمره که چیزی نیست :دی
    اصلا خودتو ناراحت نکن D: ... من که اون عمومی که بووووق شده بودمو پاس شدم خخخ فکر کنم به خاطر کتاب خخخخ
    کلیپ باحال بود بیچاره قاسمی D:
    • avatar
      میگم دیگه خداروشکر میکنم 19.5 شدم 9.75 ندااد :))))
      اره خیلی باحاله :)
    • avatar
      :))))
    • avatar
      اره کلیپ معروفی هست 
      :))
  2. avatar
    حورا بانو
    عایا واقعا دانشگاه این مدلیه؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
    خدایی چن بار مشروط شدین؟؟:دی
    • avatar
      بعضی از استادها این مدلی هستند حالا تو دانشگاه های مختلف کم و زیاد داره :)
      من معدل این ترمم 19 شد مشروط چی هس حالا؟ :دی
      +البته ریا نشه :دی
  3. avatar
    حورا بانو
    من یه بار توو عمرم مردودی دیدم توو کارنامم اونم کارنامه نهایی کنکورم بود:/
    معدل 19 توو دانشگاه؟؟!!!اصن مگه داریم همچین چیزی؟؟؟؟؟؟؟؟
    یکی از دوستای من بزرگترین هدف زندگیش اینه که توو 8 سال دوره لیسانسشو تموم کنه:/
    • avatar
      سایتت رو حذف کردی؟ روش میزنم میگه موجود نیس 
      ببین دیدی گفتم ریا میشه :))))
      ان شالله زود تموم میکنه :)


  4. avatar
    حورا بانو
    نه وبمو حذف نکردم فقط از دسترس خارجش کردم تا جمعه هفته دیگه!!منمو این دیوونه بازیام دیگه نمیشه کاریش کرد:/
    اون دختره نمیخواد بخونه شما پسرین خجالت نمیکشین درس میخونین؟؟:دی
    • avatar
      بالاخره باید کسی پیدا بشه خراب کاری های دخترا رو درست کنه 
      ابروی دانشجوها در خطر بود که خداروشکر ما نازل شدیم :دی
      وبت رو از دسترس خارج کردی تا کمتر نت بیای مثلا؟ 
      یا علت دیگری دارد؟ مثلا دیوانگی  :)
  5. avatar
    حورا بانو
    دلیلشو وقتی وبمو باز کردم میگم!!
    خراب کاری دخترا؟؟:/
    من آبجیام همشون 4ساله تموم کردن اونم با معدلای بالا ولی پسرای فامیلمون کمتر کسی بوده که4ساله تموم شده باشه!!تازه سابقه زیر فوق دیپلمی هم دارن پسرا!!
    جنس خودتون خرابه خراب کاری میکنه مجبورین ماس مالیش کنین چرا ما دخترا رو بد نام میکنین؟؟:/ والا!!
    • avatar
      شوخی بود 
      اگر ناراحت شدید ببخشید، من یک عادت بد دارم کلا زیاد شوخی میکنم 
      شکی نیس دخترا خیلی بهتر از پسرها هستند :))
  6. avatar
    حورا بانو
    یادم نیس اظهار ناراحتی کرده باشم!!اصن چرا باید ناراحت میشدم؟؟؟!!!!نه ناراحت نشدم!!اصن نکنه شما ناراحت شدین؟؟نه شماهم همچین حرفی نزدین!!خب حتما اینم کار ارواح سرگردان وب منه!!احتمالا ارواح سرگردان وب من ناراحت شدن که در وبمو روشون بستم:)من از این تریبون از ارواح سرگردان وبم معذرت میخوام ولی حقشون بود!!خخخخخخخخخخخخ
    • avatar
      اره کار ارواح بوده حتما :))
  7. avatar
    حورا بانو
    منم زیاد وباهمه شوخی میکنم!البته بیشتر سر به سر ملت میذارم:/
    فرق من باشمااینه که شما جاومکانشو میدونین ولی من نمیدونم همینم همیشه منو میندازه توو دردسر:/
    • avatar
      شوخی خوبه 
      مسخره کردن بده، شما هم حتما اهل شوخی هستی
      من اگر روزی شوخی نکنم روزم شب نمیشه :)
  8. avatar
    حورا بانو
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    من تازه اینو کشفش کردم
    آخرین کلاسی که بالاخره قاسمی پاس میشه یکی از دخترای کله مربعی کلیپس زده!!
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    هی نسل به نسل توو کلاساشون بچه ها باکلاستر میشن!!
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • avatar
      :))))
  9. avatar
    ✿شمیم زندگی✿
    من که همیشه جزوممتازاهستم امااین ترم یه استادجاهل با2نفرازدانشجوهاکه درس نمیخوندندبه من وکل دانشجوهاش لجبازی کرد(یعنی فقط بخاطر2نفر)شیمی الی روکه مطمئن بودم 19میشم روبه نمره ای تبدیل کردکه باورم نشدبارهاصفحه روبستم وبازکردم فک کردم اشتباهی چیزی شده امانه لجبازیه زیادبود وبه همین ترتیب معدل خوشگلم ،زشت شدوممتازی خاکستر...یه ترم فقط درس بخونی وهمه نمراتت18و19فقط یه نمره ی ناحق وافتضاح این وسط داغونم کرد...
    • avatar
      فداسرت مهم نیست
      لبخند بزن میگذره :)
  10. avatar
    شفیقه طهماسبی
    :)
    سلام. متاسفانه از واقعیت های تلخ جامعه ی آموزشیه
    سپاس از شما
    • avatar
      :)
      خواهش 
  11. avatar
    حسین فقط زندگی
    سلام عالی نمره خوبی گرفتی آفرین راستی چی میخوای اگه دلت خواست بگو ولی فکر کنم فلسفه
    خودت خوبی ؟
    • avatar
      سلام :)
      قسمت دوم حرفت رو متوجه نشدم :)
      من خوب نیستم ولی عالی هستم مثل تو که عالی هستی :)
  12. avatar
    حسین فقط زندگی
    سلام مرسی
    قسمت دوم گفتم چه رشته ای داری اگه دلت خواست بگو
    ;-). 😃😃😉🙂☺
    • avatar
      سلام جیگرم :))
      رشته من آی تی هست ;-)
    • avatar
      :)))
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید