20 نکته ساده برای داشتن زندگی بهتر

20 نکته ساده برای داشتن زندگی بهتر

۲۰ نکته ساده برای داشتن زندگی بهتر!

1. روزانه ٣ نفر را مورد تحسین قرار دهید.

2. طلوع خورشید را تماشا کنید.

3. در سلام کردن پیشقدم باشید.

4. توقعات خود را کاهش دهید.

5. با همه طوری رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار کنند.

6. هیچ گاه از کسی ناامید نشوید زیرا معجزه غیرممکن نیست.

7. به دیگران حسادت نکنید.

8. برای کسب دانش و شهامت دعا کنید نه برای به دست آوردن مادیات.

9. سرسخت باشید ولی مهربان.

10. اسم اشخاص را فراموش نکنید.

11. دلرحم تر از آنچه نشان می دهید باشید.

12. فراموش نکنید که بزرگ ترین نیاز عاطفی انسان قدرشناسی از اوست.

13. به قول خود عمل کنید.

14. حتی هنگام ناراحتی، سعی کنید خشم خود را کنترل کنید.

15. فراموش نکنید که موفقیت یک شبه به دست نمی آید.

16. فراموش نکنید برنده ها کاری می کنند که بازنده ها نمی کنند.

17. سعی کنید اولین چیزی که سر کار خود می گویید باعث شادی دیگران شود.

18. شادی دیگران را خراب نکنید.

19. فرصت علاقه نشان دادن به نزدیکانتان را از دست ندهید.

20. بعضی مطالب را پیش خود نگه دارید تا احساسات کسانی که دوستشان دارید جریحه دار نشود.

 

+ خوشحال میشم شما هم اگر نکته ای فکر میکنید خوبه بگید تا به این لیست اضافه کنیم :)

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱۱ دیدگاه
  1. avatar
    دیگران رو ببخشیم که این بخشش در درجه اول باعث آرامش خودمون میشه،( البته گاهی اوقات لازم نیست به کسی که بخشیدیم اطلاع بدیم که بخشیده شده...)
    • avatar
      ی جورهایی هم معنی با ۱۱ هست 
      نه؟
  2. avatar
    سلام
    چن وقته زود رنج شدم یهوبهم می‌ریزم
    نمیتونم خودم کنترل کنم.
    چیکارکنم؟
    میدونم ک خدارونبایدفراموش کنم.
    آهنگ گوش میدم آروم شم .:(بازم نمیشه .

    • avatar
      سلام
      کسی یا چیزی که تو رو به خشم میکشونه یعنی داره تو رو کنترل میکنه
      به هیچ کس یا هیچ چیز چنین قدرتی نده
      هر کسی با یک چیزی یا کسی به آرامش میرسه حالا ممکنه آرامش موقتی باشه یا مدت زمان طولانی، مثل آهنگ گوش دادن یا فیلم نگاه کردن حرف زدن متن های خوب خوندن به خاطرات خوب فکر کردن و یا به آینده خوب اندیشیدن
      ولی به قول شاعر لینک شعر
  3. avatar
    اول از همه باید بدانیم زندگی کردن چیست و بخواهیم که زندگی کنیم نه اینکه فقط نفس بکشیم بعد دنبال راه برای بهتر زندگی کردن باشیم گاهی دنبال بهتر زندگی کردن هستیم اما نمیدانم برای چه
    راه حل های خوبی بود سپاس فراوان

    :)))
    • avatar
      بهاره شاعر و نویسنده شدی؟ :))
      خیلی پیشرفت کردی ها :))
      مدیون منی :دی
  4. avatar
    مدیون که بله هستم بعضی از حالهای خوبی که از نوشته هات میگیرم رامدیونتم

    شاعر نمیدونم اما نویسنده شاید بعضی وقت ها برای دل خودم مینویسم

    پیشرفتم را هم مدیون تو و غم های که باعث بزرگتر شدن افکارم شدن هستم

    دست پرورده هستیم استاااااااااااد
    :))))
    • avatar
      مدیون رو که شوخی کردم 
      کارت درسته :)
      ممنون برای متن ها
      موفق باشی + لبخند
      :)
    • avatar
      من که کاری نکردم 
      استادت خودتی 
      :)
  5. avatar
    شکست نفسی نفرمایید استاد

    داشتن چنین سایتی نوشتن مطالب چه از خودت چه از دیگران خودش کاره مهمی ست هم برای خودت هم دیگران حالا فهمیدی چه کاری کردین استااااااااااد
    :))))
    • avatar
      عجب :))
      ممنون لطف داری :)
    • avatar
      :)))
  6. avatar
    حسین سلام زندگی
    باید از دیروز تجربه کسب کرد از حال لذت و از آینده امید
    جمله ام چطوره
    • avatar
      اره خیلی خوبه حسین جان
      ممنونم برای جمله
  7. avatar
    سلام به شما دوستان عزیز.واقعا خدا خیرتون بده خیلی مطالب زیبایی نوشتید .نویسنده ی عزیز من یکی از طرفدارای هر دو وبلاگتون شدم و به چند تا از دوستام معرفی کردم واقعا بعد از خدا که شادی بخش وجود هر کسی هست از وبلاگ شما انرژی میگیرم حتی تو بدترین شرایط .لطفا برام دعا کنید فردا امتحان سختی دارم
    • avatar
      درود به شما :)
      سپاس از نظر پرانرژی شما :)
      خوشحالم کردید و خیلی ممنونم به خاطر معرفی
      امتحان درسی که چیزی نیست و موفق میشید ان شالله در امتحان های زندگی موفق باشید :)
  8. avatar
    سلام ب نظرم هزار راه برا غمگین بودن وجود داره و یه راه واسه شاد بودن غمگین بودن آسونه شاد بودن سخت باید سعی کنیم اون راه خوشبختی و شاد بودن رو پیدا کنیم
    • avatar
      شاید درست باشه که شاید بودن سخته ولی به همان اندازه که برای غم راه وجود داره برای شاد بودن هم راه وجود داره.
      شما الان برو جلوی آینه و با صدای بلند ۳۰ ثانیه بخند، بعدش حس شاد بودن بهت دست میده و خنده واقعی میاد. آیا میتونی به همین راحتی توی ۳۰ ثانیه غمگین کنی خودت رو؟

ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید