۲

خواسته خود را به زبان بیاورید

خواسته خود را به زبان بیاورید

صد قدم تا شمای بهتر

قدم پنجم

خواسته خود را به زبان بیاورید

زمانی که من این قدم را در "کتاب بیندیشید و پولدار شوید" خواندم به نظرم بسیار خنده دار آمد. در کتاب گفته شده است:

شاید از نظر شما این کار احمقانه باشد ولی تمام انسانهای موفق این کار را انجام داده اند.

شما باید روزانه دو بار و هر دفعه چند بار چیزی را که میخواهید به زبان آورید. یک بار صبح که از خواب بلند میشوید و بار دیگر قبل از رفتن به رخت خواب. لزومی ندارد که این کار را با صدای بلند انجام دهید فقط باید گوشتان چیزی را که میخواهید بشنود نه همسایه تان!

این قدم برای موفق شدن بسیار ضرورت دارد زیرا هیچکس مثل خود شما نمیداند چه چیزی را میخواهید. به جای اینکه اجازه دهید دیگران به شما بگویند چه چیزی خوب و چه چیزی برای شما بد است بهترین راه این است که شما خودتان این کار را برای خویش انجام دهید. باور انسان ها با تکرار کردن هرکاری شکل میگیرند و شما با این کار هرچیزی را تبدیل به باورتان خواهید کرد. اگر فکر میکنید با انجام دادن این کار دیگران فکر میکنند شما دچار مشکل روانی شده اید بهتر است این کار را زمانی انجام دهید که تنها هستید. شما میتوانید هرچیزی را به زبان بیاورید و هیچ فرقی نمیکند وضعیت حال شما چه باشد زمانیکه گفته هایتان تبدیل به باور شد معجزه رخ خواهد داد.

اگر در آینده نتیجه ای متفاوت میخواهید بهتر است کارهایی را انجام دهید که تا به حال انجام نداده اید. اگر شما تا به امروز این کار را نکرده اید همین حالا تصمیم به انجامش بگیرید.

موفقیت

+ البته تو عکس بالا کمی چاق دیده میشم یادم رفت با فتوشاپ لاغر کنم، دماغ رو :))))))


قدم 5 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۲ دیدگاه
    • avatar
      :))))
    • avatar
      🙃
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید