۰

اهمیت درک و بصیرت در موفقیت

اهمیت درک و بصیرت در موفقیت

صد قدم تا شمای بهتر

قدم هفتم

درک و بصیرت

تمامی اتفاقهای پیرامون من و شما نتیجه ی درک و بصیرت ما میباشند. آیا تا به حال توجه کرده اید تمامی انسانها دارای درک متفاوت نسبت به هرچیزی هستند؟ برای نمونه شما یک خودرو را برای جا داری آن میخرید و دیگری آن را برای ظاهر آن.

هیچ دلیلی وجود ندارد که ما را متقاعد کند درک و بصیرت عده ای از آدمها درست و مابقی نادرست است. خیلی از کارها از نظر شما عملی نیست ولی خیلیها آنها را انجام داده اند. سفر به کرات دیگر و به دنبال حیات گشتن از نظر خیلیها غیر قابل تصور است ولی خیلیها در حال انجام این دسته از کارها هستند. شما باید درک و بصیرت خودتان را بالا ببرید و تنها راه این کار تجربه و مطالعه است. شما باید اساس نگرشتان را حفظ کنید ولی ایرادهای آن را تا جای ممکن رفع کنید. اگر شما چیزی را متوجه نمی شوید دلیل ندارد که دیگران هم متوجه نشوند. خیلی از دانشمندان وجود خداوند را منکر شده اند آیا شما فکر میکنید که درک و بصیرت آنها باید روی شما اثر گذار باشد؟ اشخاصی که کورکورانه پیروی اشخاص را میکنند زندگیشان دچار توهم و بهران میشود. هرگز نگویید فلان شخص درک بالایی نسبت به من دارد زیرا اگر آنطور بود آن دانشمندان وجود خداوند را انکار نمیکردند. زیادی انسانها را برای خودتان بزرگ نکنید زیرا خیلی از آنها در تصمیم گیری های اولیه خود گیر کرده اند.

درک، بصیرت و نگرش خودتان را تقویت کنید درک این زندگی آنقدرها هم سخت نیست البته اگر به دنبال فلسفه آفرینش آن نباشید.

درک

سرمایهٔ عمر آدمی یک نفسست

آن یک نفس از برای یک همنفسست

با همنفسی گر نفسی بنشینی

مجموع حیات عمر آن یک نفسست


قدم 7 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۰ دیدگاه
اولین دیدگاه این مطلب را ارسال کنید.
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید