۱

قدرت تصویر سازی در موفقیت

قدرت تصویر سازی در موفقیت

صد قدم تا شمای بهتر

قدم نهم

تصویر سازی

ناپلئون هیل میگوید:

تصویر سازی ذهنی بزرگترین و پر کار آمدترین قدرتی است که انسان میتواند به آن دست پیدا کند.

تمام پیشرفتهای بشری از ذهن شروع و بعد به واقعیت تبدیل شده اند. شما هرچیزی را که در اطراف خود میبینید از ذهن یک شخص درست بمانند شما سرچشمه گرفته شده است. تمامی ما قادر به کمک گرفتن از این نیروی تمام نشدنی هستیم پس تا جایی که میتوانید از آن استفاده کنید و غصه ی تمام شدنش را نخورید. هرچیزی را که میخواهید در آینده به دست آورید تصور کنید و این کار را هرروز انجام دهید. زمانی که خواسته شما از مرحله تصویر سازی گذشت آماده میشود برای تبدیل شدن به واقعیت. اگر میخواهید به آن زندگی رویایی دست پیدا کنید اولین قدمش این است که آن را نخست در ذهن خود به تصویر بکشید. فراموش نکنید که تصویرهای منفی درست بمانند دیگر چیزهای مثبت دارای قدرت هستند پس اگر به بدبختی و غصه فکر میکنید چیزی جز آن نصیبتان نخواهد شد.

حال برای چند مرتبه نفس عمیقی بکشید و چیزهایی را که میخواهید تصور کنید و غصه این را نخورید که چطور به حقیقت خواهند پیوست. گذشته و اشتباهای خود را فراموش کنید آخر هیچ قدرتی قادر به برگرداندن زمان نیست. شاید خیلیها بگویند که این کار عملی نیست ولی من به شما میگویم از انجام دادنش ضرر نمیکنید و هیچ هزینه ای برای شما بر نخواهد داشت.

تصویرسازی ذهنی


قدم 9 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱ دیدگاه
    • avatar
      اره میشه ولی تخیل بازی باهاشون فرق داره
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید