۶

جدی باشید در کسب موفقیت

جدی باشید در کسب موفقیت

صد قدم تا شمای بهتر

قدم ۱۸

جدی باشید برای کسب موفقیت

انسانی که در کار و عشقش جدی نیست طعم شیرین زندگی را نخواهد چشید.

منظور از جدی بودن این است: اگر شما کاری را که دوست دارید پیدا کردید برای رسیدن به هدفتان بایستی جدی باشید. این جدی بودن را با بد اخلاقی و ترش رویی اشتباه نگیرید. از شما میخواهم به خودتان قولی دهید که به موفقیت برسید و همین حالا این کار بکنید. بگویید: من به فعلان چیز خواهم رسید.

برای رسیدن به هدفتان جدی باشید و اصلا آن را آسان نگیرید. خیلی جالب است بعضی از آدمها به خودشان یک قولهای مسخره ای میدهند که واقعا جای تاسف دارد. مانند: من تا روزی که زنده باشم با فلان شخص صحبت نخواهم کرد! شما اگر اینطور به خودتان و قولتان پا برجا هستید پس بیایید از این قولها برای موفق شدن به خودتان دهید. قولهای ما خلاصه شده‌اند برای کینه توزی و تلافی کردن. بیایید قول دهید که به ثروت خواهید رسید و به دیگران هم کمک خواهید کرد. برای هدفتان جدی باشید و بگویید که تنها مرگ باید مرا از هدفم دور کند.

خانمی با من صحبت میکرد و میگفت: هرگز مادر شوهرم را نمیبخشم او در حق من بسیار بدی کرد. او چنان در گفتارش مصمم بود که اگر همان سماجت را در کاری دیگر به خرج میداد به درجه بالایی از موفقیت میرسید. اگر شما هم از این قولها به خود داده‌اید مانند: کسی را تا روزی که زنده هستید نخواهید بخشید و یا یک روز انتقام خود را خواهید گرفت باید به شما گفت:

آرام باشید و انرژی خود را صرف کاری بکنید که نتیجه خوبی داشته باشد.


قدم 18 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۶ دیدگاه
  1. avatar
    من به فعلان چیز خواهم رسید
    البته هنوز نمیدونم اون چیه ها
    ولی فکر میکنم اون زندگیه
    زندگی ازجنس خدا وارامش وجودش
    زندگی از جنس حقیقت ها چه تلخ چه شیرین
    من بالاخره موفق خواهم شد واون لحظه لحظه شروع زندگی و پایان مرگ است
    مرگ :افکار منفی .قضاوت.ناشکری.و.....
    همیشه با وجود خدا میشه از اول شروع کرد .
    من به فعلان چیز خواهم رسید.
    • avatar
      ان شالله به چیزت برسی :)
  2. avatar
    شیکسون (^_^)

    کاملا موافقم، تازه کینه و حسد باعث بیماری دل و روح خود آدم میشن...

    یک عمر باید بگذرد
    تا بفهمی بیشتر غصه هایی که خوردی
    نه خوردنی بود نه پوشیدنی،فقط دور ریختنی بود…!
    و چقدر دیر می فهمیم که
    زنــدگـی همین روزهاییست که
    منتظـر گذشتنش هستیم …!
    همیشه بیاد داشته باشیم و فراموش نکنیم.
    “مقصد”، همیشه جایى در “انتهاى مسیر” نیست!
    “مقصد” لذت بردن از قدمهاییست، که برمى داریم🌹
    • avatar
      بسیار عالی
      یکی از افتخارهایی که برای خودم دارم اینکه ۲ جمله اخر رو بعد از مدت ها خطا و ازمون خودم توی زندگی کشف کردم و بهش ایمان اوردم 
    • avatar
      اره خودشه :)
  3. avatar
    اول یه هدف خوب بعدش جدی بودن برای,رسیدن بهش...
    هدفه مهمتره گویا:)
    • avatar
      میشه اینطوری هم نگاه کرد که برای ایجاد هدف هم باید جدی باشه
      خیلی وقت ها جدی بودن توی داشتن هدف مهم تره
      در کل این ۱۰۰ قدم هست که قبلا درباره هدف گفته شده :)
    • avatar
      سلاااامممممممممم :)
      ایول ب تو :)
    • avatar
      باشه چشم
      کمی درگیرم
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید