۳ میلیون بازدید مبارک

سلام :)

خوشحالم از اینکه اومدم ولی مثل خیلی ها نرفتم و یهو توی فضای وبلاگی غیبم نزده و البته نمیزنه :)

خوشحالم که در این ۵ سال وبلاگ نویسی ۲ تا دوست فوق العاده عالی پیدا کردم و همین ۲ نفر مساوی کل جمعیت جهان هستند :)

خوشحالم با داشتن این وبلاگ و وبلاگ های قبلی باعث رشد شخصیتی خودم شدم :)

خوشحالم حتی با نوشته های خودم باعث شدم یک شخص که قصد خودکشی داشت پشیمون بشه :)

خوشحالم با نوشته های من خیلی ها به گفته خودشون رشد زیادی کردن، هر چند نوشته های خودم برای نصیحت کردن خودم بوده :)

خوشحالم ۹۹ درصد از مطالب وبلاگم بوی خوب و مثبت بودن رو میدن :)

خوشحالم که وبلاگ باعث شد وارد کسب و کاری بشم که الان خیلی خوشم میاد ازش و حس میکنم موفق هم هستم :)

خوشحالم وبلاگ باعث شده بهتر بفهمم چقدر بی سوادم :)

خوشحالم شروع وبلاگ نویسی با گریه و ناراحتی بود، تا الان بتونم عمق شادی رو درک کنم :)

خوشحالم که هنوز این فرصت دارم در این دنیا به وبلاگم سر بزنم :)

و

خوشحالم از اینکه این وبلاگم بالای ۳ میلیون بازدید خورده و روزی ۵ هزاربازدید کننده از گوگل داره درحالی که هدف از زدن این وبلاگ فقط فقط اصلاح خودم بود و قرار بود خودم فقط ببینمش ولی الان ... :)

من همیشه سعی میکنم خوشحال باشم حتی وقتی خوشحال نیستم هر چند کار سختی هست و خیلی وقت‌ها توش موفق نمیشم ولی میدونی چیه؟ موفقیت مهم نیست، تلاش مهمه و این به نظر من اصل موفقیته

و البته باید تشکر کنم از بهترین استیکر ساده خودم که همیشه در هر لحظه در همه نوشته‌ها بیان گر حال من بود. آقای همیشه لبخند :)

ممنون از حضور همیشگی برخی دوستان عزیز و البته همه :)

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱۶ دیدگاه
  1. avatar
    مبارکتون باشه...خوبه ک مث بقیه نرفتین ^_^
    ان شاالله همیشه موفق باشین ^_^
    • avatar
      ممنون و همچنین شما :)
    • avatar
      تشکر و ممنون :)
  2. avatar
    سلام
    البته خیلی از این خیلی ها نمیرن فقط با اسم جدید میان وب
    همیشه خوشحال و موفق باشید و همین طور همه
    مبارک باشه
    برای سه خط آخری یادتون رفت بزارید :)
    • avatar
      سلام، اره ۱۰۰ درصد، برای همین نوشتم ۳ میلیون بازدید، درحالی که ۱.۷ میلیون نمایش داشته. ولی اصولا هر جا بازدید حساب میکنن. حالا تعداد مهم نیست، مهم اینکه مفید باشه حتی برای یک نفر
      ممنون :)
  3. avatar
    امیررضا کامیار
    آقا تبریک
    واقعا تبریک میگم و آرزو دارم بر پله های موفقیت مشاهدتون کنم

    بازم تبریک میگم :)
    • avatar
      ممنون دوستم و منم برای شما میطلبم :)
  4. avatar
    ما هم خیلی خوش حالیم که شما خوش حالید و امیدوارم به لطف خدا همیشه اون حال اصلیه دلتون خوب باشه . (از نظر من دل دوحالت اصلی و فرعی داره((:)
    • avatar
      خوشحالم که به خاطر خوشحالی ما خوشحالید :))
      ممنون و همچنین شما :)
      اره شاید
    • avatar
      تشکر :)
  5. avatar
    مبارک باشه آقای آریافر عزیز
    استفاده میکنیم از مطالب خوبتون
    و ان شاء الله در ادامه راه هم موفق باشید
    • avatar
      ممنون
      خوشحالم :)
    • avatar
      ممنون :)
    • avatar
      ممنون :)
    • avatar
      تشکر :)
  6. avatar
    سلامی پر انرژی
    باعث افتخارمه که داخل این چند مدت باهاتون هم صحبت بودم
    دعا میکنم داخل زندگیت موفق تر باشی و بمونی
    • avatar
      سلام :)
      ممنون و خوشحالیم از حضور شما
      بازم تشکر و همچنین من برای شما میطلبم
  7. avatar
    واقعا مهمه که یکی بیاد و بمونه مس ما یه سال در میون نیاد پست بزاره
    خدا قوت
    • avatar
      ممنون از حضور شما :)
  8. avatar
    🍂˜”*°• 🙵ᗩ𝓲💤ᗩ₱ 🍁🍂
    بله بله
    اینو خودم میدونم :)

    سامان این جا هم که قدری بهم ریخته
    مثل این که اسکریپ ها غیر فعال شدن🙄
    • avatar
      احسنت که میدونی :)
      بله به لطف بیان کل سایت ها که دامنه دارن از بیان استفاده میکنن از نظر سئو بهم ریخته و داغون شده و هم از نظر اسکریپت. البته بیان هم پاسخگو نیست مثل بقیه جاهای ایران :)
  9. avatar
    ما که تازه آشنا شدیم با وبلاگتون ولی مبارکتون باشه و پایدار باشی همیشه:)
    • avatar
      ممنون و همچنین شما :)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید