۹

دعا کردم بعضی چیزها را از دست دادم

دعا کردم بعضی چیزها را از دست دادم

ﺍﺯ ﺑﻮﺩﺍ ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ : ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ دعا ﺑﻪ درگاه ﺧﺪﺍوند ، ﭼﻪ ﺑﺪﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺍﯼ ؟

ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ : ﻫﻴﭻ .

ﺍﻣﺎ ، ﺑﻌﻀﯽ ﭼﯿﺰﻫﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻡ ..

ﺧﺸﻢ ، ﻧﮕﺮﺍﻧﯽ ، ﺍﺿﻄﺮﺍﺏ ، ﺍﻓﺴﺮﺩﮔﯽ ، ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻋﺪﻡ ﺍﻣﻨﯿﺖ ، ﺗﺮﺱ ﺍﺯ ﭘﯿﺮﯼ ﻭ ﻣﺮﮒ .

 

 ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺎ ﺑﺪﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﻥ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺣﺎلمان ﺧﻮﺏ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﮔﺎﻫﯽ با ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻧﻬﺎ ، خیال ﺁﺳﻮﺩﻩ تری داریم...

برچسب ها از دست رفته ها اس ام اس اس ام اس زیبا و ناب اس ام اس ها التماس دعا تاثیر دعا جملات آموزنده تاثیرگذار جملات الهام بخش جملات خدا پسندانه جملات زیبا جملات زیبا آرامش بخش جملات زیبا تلنگر جملات زیبا زندگی جملات زیبا ناب جملات عارفانه جملات معنی دار عمیق جملات مفهومی برای خدا جملات پرانرژی جملات پند آموز و تاثیرگذار جملات کوتاه زیبا حکمت مهربانی خداوند خدا خدا همیشه با توست خشم نگرانی اضظراب افسردگی ترس مرگ پیری داستان کوتاه زیبا داستان کوتاه زیبا آموزنده پندآموز درد و دل با خدا دعا درگاه خداوند دعا زیبا دعا های قشنگ و تاثیرگذار دعاهای تاثیرگذار دل نوشته های کوتاه و زیبا دلنوشته زیبا برای خدا دوستی و محبت خداوند پروردگار عظمت بزرگی خدا عکس دعا قدرت عظمت بزرگی مهربانی رحمت خدا قدرت عظمت خدا متن های تلنگرآمیز پندآموز امیدبخش زیبا قشنگ متن های زیبا برای خدا متن های پرانرژی متن های کوتاه زیبا عاشقانه عارفانه نشانه های عظمت خدا پیام های کوتاه زیبا
در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۹ دیدگاه
    • avatar
       سپاس 
  1. avatar
    به خدا گفتم:
    عزیزترین بندگانت چه کسانی هستند؟
    خداوند فرمود: آنان که می توانند تلافی کنند، ولی به خاطر من می بخشند...
    • avatar
      قشنگ بود 
  2. avatar
    انسان ها 
    به لبخندی که بر لب ها می نشانند
    به احساس خوبی که بر جای می نهند
    به دردی که می کاهند
    می ارزند.....
    • avatar
      👍
  3. avatar
    ای قریب؛ این غریب در دیار غربت را دریاب و از درد تنهایی رهایی بخش، ای نزدیک تر از ما به ما، ما را در دائره قرب خود راه بخش.
  4. avatar

     ی که مرا خـوانـده ای،راه  نـشـانـم بـده

    در شـب ظـلـمــانی ام،مـاه نــشـانـم بـده

     

    یوسـف مصری ز چـاه،گـشت چنـان پادشـاه

    گـر کـه طـریـق ایـن بُـود،چـاه نـشـانـم بـده

     

    بر قـدمت همچـو خاک،گریه کنـم سوزناک

    گِل شد از آن گریـه خاک ،، روح به جـانم بده

     

    از دل شـب می رسـد،نـور   سـرا پـرده ها

    در سـحــراز مشرقت،صـوت اذانـم بــده

     

    سر خـوشـی این جـهـان،لـذت  یک آن بُـود

    آنچـه تو را خـوشـتـر است،راه بـه آنـم بـده

    • avatar
      ممنون 
      زیبا بود 🌷🌷
    • avatar
      سلام 
      :)
  5. avatar
    اخ اخ این روزا من هم فقط دارم دعا میکنم که فقط خدا او را از من بگیرد اما نمیدونم چرا جوابم را نمیده کاش من هم از این همه دعا فقط این ی چیز را از دست بدم فقط اون نباشه
    • avatar
      :)
  6. avatar
    واقعا درسته حرفتون
    زندگی درواقع مثل یک فنجان قهوه است سیاه تلخ وداغ امامیشه توش شیرریخت تاروشن بشه میشه توش شکرریخت تاشیرین بشه ومیشه کمی صبرکردتاخنک بشه
    • avatar
      اره :)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید