برچسب ها اس ام اس اس ام اس زیبا و ناب اس ام اس ها اس ام اس های عارفانه عاشقانه اس ام اسهای بخشش خداوند تنها عشق واقعی خدا جملات الهام بخش جملات زیبا دلتنگی تنهایی جملات سنگین دلتنگی حرف زدن با خدا حریم عشق حکمت مهربانی خداوند خدا خدا با ماست خدا همیشه با توست دل نوشته های کوتاه و زیبا دلنوشته زیبا برای خدا دوستی و محبت خداوند پروردگار راز و نیاز با خدا شعر مفهومی معنی دار شعر کوتاه زیبا درباره خدا شعرهای آموزنده پندآموز شعرهای الهام بخش قشنگ شعرهای امیدبخش زیبا شعرهای بسیار زیبا شعرهای تاثیرگذار پرانرژی شعرهای عارفانه عاشقانه شعرهای ناب و آرامش بخش شعرهای ناب و دلنشین طلب بخشش و رحمت از خدا طلوع زیبای خورشید عشق اسمانی عشق به خدا عظمت بزرگی خدا عکس های زیبا عکس های قشنگ عکسهای زیبا از طبیعت غروب زیبای خورشید قدرت عظمت بزرگی مهربانی رحمت خدا قدرت عظمت خدا متن های تلنگرآمیز پندآموز امیدبخش زیبا قشنگ متن های زیبا برای خدا متن های پرانرژی متن های کوتاه زیبا عاشقانه عارفانه نشانه های عظمت خدا پروردگار پناه بردن به خدا پناه بردن به خدا در سختی
در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱۹ دیدگاه
    • avatar
      :)
  1. avatar
    اگر همه دنیا ما رو تنها بذارن و دلمونو بشکنن باز هم خدا هست،
    ممنون ازپست زیباتون
    خدا تنها کسیه که هیچوقت نمیترسی شب بخوابی و صبح بیدار بشی ببینی غیب شده
    • avatar
      اره درسته 
  2. avatar
    تا خدا بنده‌نواز است به خلقش چه نیاز
    می‌کشم ناز یکی تا به همه ناز کنم
    • avatar
      سلام ممنونم بانو
    • avatar
      لایک :)
  3. avatar
    نه تو می مانی و نه اندوه
    و نه هیچ یک از مردم این آبادی
    به حباب نگران لب یک رود قسم
    و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت
    غصه هم خواهد رفت
    آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند
    لحظه ها عریانند
    به تن لحظه خود جامه اندوه مپوشان هرگز
    تو به آیینه،نه! آیینه به تو خیره شده ست
    تو اگر خنده کنی او به تو خواهد خندید
    و اگر بغض کنی
    آه از آیینه دنیا که چه ها خواهد کرد
    گنجه دیروزت، پر شد از حسرت و اندوه و چه حیف!
    بسته های فردا همه ای کاش ای کاش!
    ظرف این لحظه ولیکن خالی ست
    ساحت سینه پذیرای چه کس خواهد بود
    غم که از راه رسید در این سینه بر او باز مکن
    تا خدا یک رگ گردن باقی ست
    تا خدا مانده به غم وعده این خانه مده

    "کیوان شاهبداغی"


    • avatar
      چقدر زیبا بود 
      عالی بود 
      حتما این رو پست میذارم
      ممنون 
  4. avatar
    چون عاشقی آمد، سزاوار نباشد این گفتار که : خدا در قلب من است ، شایسته تر آن که گفته آید : من در قلب خداوندم...
    جبران خلیل جبران
    • avatar
      قشنگ بود 
  5. avatar
    هر چه انسان تر باشیم ،زخمها عمیق تر خواهند بود

    هر چه بیشتر دوست بداریم ، بیشتر غصه خواهیم داشت

    بیشتر فراق خواهیم کشید

    و تنهایی هایمان بیشتر خواهد شد...

    شادی ها لحظه ای و گذرا هستند....

    شاید خاطراتِ بعضی از آنها تا ابد در یاد بماند،

    اما رنجها داستانش فرق میکند.

    تا عمق وجود آدم رخنه میکند

    و ما هر روز با آنها زندگی میکنیم.

    انگار که این خاصیت انسان بودن است...

    " اوریانا فالاچی(Oriana Fallaci) / نامه به کودکی که هرگز زاده نشد "
    • avatar
      اره درسته 
      قشنگ بود

    • avatar
      :)
  6. avatar
    دنیا مانند پژواک اعمال و خواستهای ماست.
        اگر به جهان بگویی: ”سهم منو بده ...“
        دنیا مانند پژواکی که از کوه برمی گردد، به تو خواهد گفت:”سهم منو بده....“
        و تو در کشمکش با دنیا دچار جنگ اعصاب می شوی.
        اما اگر به دنیا بگویی: ”چه خدمتی برایتان انجام دهم؟...“
        دنیا هم بتو خواهد گفت: ”چه خدمتی برایتان انجام دهم؟...“
    وین والتر دایر
    • avatar
      بسیار زیبا بود 
    • avatar
      سر زدم 
      ممنون
  7. avatar

    ای فرزند آدم ...
    تو را نیافریده ام تا تنهایی و بی کسی مرا
    برطرف سازی
    و بیمناک و غمگین نبودم تا تو بخواهی
    انیس و همدم من شوی ...
    بلکه تو را خلق کردم تا مرا بشناسی
    و روزگاری دراز عبادتم کنی
    و مرا همواره سپاس گویی
    و صبحگاه و شامگاه تسبیح گوی من باشی ...

    من به تو نیازمند نیستم
    اگر همه مخلوقات من جمع شوند
    و صف در صف به طاعت من بایستند و سر به آستان من بسایند،
    به اندازه سر سوزنی در ملک و اقتدار من
    نخواهند افزود ...
    این تو هستی که به من نیاز داری
    و این دل توست که تنها با من خو میگیرد
    و آرام می یابد ...
  8. avatar
    همیشه با خوندن این داستان، حال عجیبی پیدا میکنم...
    با تک تک جملاتش حال دلم دگرگون میشه...
    و گاهی دلم میگیره :pensive:
    از خودم و همه آدما و این دنیایی که ساختیم...

    کاش یه روزی همه ما آدما قدر خودمونو بدونیم.
    بدونیم از کجا اومدیم و چرا اومدیم و کجا قراره بریم...

    خدایا ببخش
    ببخش که با دیدن ما، شاید هیچکس یاد تو نمیفته …
    • avatar
      میبخشه 
      دلش خیلی بزرگه :)
  9. avatar
    همیشه مهربان خواهم ماند .

    حتی اگر کسی قدر مهربانیم را نداند.

    من خدایی دارم که به جای همه برایم جبران میکند….
    • avatar
      زیبا بود ان شالله در عمل این شکلی باشیم
    • avatar
      خواهش
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید