در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۹ دیدگاه
    • avatar
      ممنون
      بعضی از متن هایی که فرستادی رو تایید نکردم تا فردا بعد امتحان یادداشت کنم بعدش تایید کنم 
      اینطوری یادم نمیره :)
    • avatar
      ;-)
  1. avatar
       الهی توفیقم ده که بیش از طلب همدردی، همدردی کنم ...
        بیش از آنکه مرا بفهمند، دیگران را درک کنم ...
        پیش از آنکه دوستم بدارند، دوست بدارم ...
        زیرا در عطا کردن است که می ستانیم و در بخشیدن است که بخشیده می شویم
        و در مردن است که حیات ابدی می یابیم ...
    والتر دایر
    • avatar
      فوق العاده هس
    • avatar
      :)
  2. avatar
    انسان  بی شباهت به «آب» نیست..
    اگربخواهد زنده باشد و زندگی ببخشد،
    باید جریان داشته باشد..
    باید پی برخورد با سنگها و سختیها را به تنش بمالد..
    باید شجاعت چشیدن گرم و سرد روزگار را داشته باشد..
    تا باران شودو بر جهان ببارد..
    وگرنه کسی که تحمل سختی ها را نداشته باشد،
    همچون آب ساکنی است که صدایش به کسی آرامش نمی دهد،
    با دیگران که  کنار نمی آید هیچ.
    خودش راهم نمی تواند نجات دهد..!
    مرداب می شود و می گندد....🍃
    • avatar
      عالی بود 
  3. avatar
    سه چیز یباست:
    :
    بیخبر، دعایت کنند
    نبینی، نگاهت کنند
    ندانی، یادت کنند
    من
    دعایتان میکنم به خیر
    نگاهتان می کنم به پاکی
    یادتان می کنم به خوبی
    هر جا هستید بهترین ها را برایتان آرزو دارم...

    • avatar
      عالی بود 
  4. avatar
    اگر دردی را حسی کردی زنده ای،اما
    اگر درد کسی را احساس کردی انسانـــــــــــــــــــــــــــــــی..
    • avatar
      لایک
    • avatar
      هر سقوطی پایان کار نیست :)
  5. avatar
    عکس خوب بود .جمله خوب بود.

    وشاید هر اغازی هم اول کار نباشد....ما چه میدانیم

    شاید دیگری بعد از زندگی و سقوط هایش

    یک مرگ را اغاز کرده تو چه میدانی از زندگی و مرگ

    این روز ها مردم عجیب غریب شده اند در زندگی کردنشان مردن را هر روز به شیوه ای یاد میگیرند و خوب تمرین میکنند

    انگار که فقط برای مردن زندگی میکنند ...
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید