می نویسم برای تو و برای دل

می نویسم برای تو و برای دل

خدای من بمان

ای دیدگانی تار ... می نویسم ... برای تو و برای دل !

دل !.... این دل تنگ و تنها ... امروز تنهاتر از هر زمان دیگری هستم.....

تو هستی ! .... در تار و پود لحظاتم.... اما ...

اما... سهم من از این دنیای رنگی همیشه تنهایی بوده ....

چشمانم را از من مگیر...بگذار تا جان دارم برای تو بنویسم... برای تو و از تو ! ....تویی که مهربانترینی...

خدایا !... دریاب حال مرا که....از وصف حالم عاجزم.... و خسته....

دریاب مرا ! این بنده ی سراسر بغض و حسرت را....

صبر !.... صبر را به من هدیه کن !

خدایا !... بگذار دست یابم به هر آنچه که دلم با او آرام میگیرد ... و مگذار ! تو را قسم به خداییت مگذار گناه کنم....

خدایا ! مواظبم باش ! مواظب این روح بی قرار و تنهایم باش !

خدای مهربانم ای بی کران نازنین !... عاشقم بر تو و هر آنچه که به من هدیه می کنی !

بهترین ها را به قلب بی قرار و تنهایم هدیه کن ... ای قدرتمند بی نهایت کریم.

دوستت دارم ای مهربان ...تو را سپاس برای همه ی رحمت هایت ...

با من بمان.... خدا.... با من که تنها تو نگهدار منی ! به تو و محبت و مهر و هدایتت نیازی مبرم و عمیق دارم.

برچسب ها با من بمان به سمت خدا تنها عشق واقعی خدا تو فقط با من باش جملات آموزنده تاثیرگذار جملات الهام بخش جملات خدا پسندانه جملات زیبا آرامش بخش جملات زیبا دلتنگی تنهایی جملات زیبا دلنشین جملات زیبا زندگی جملات زیبا سختی مشکلات جملات زیبا صبر بردباری تحمل جملات زیبا فرصت جملات زیبا ناب جملات زیبا و امیدوار کننده جملات سنگین دلتنگی جملات عارفانه جملات معنی دار عمیق جملات مفهومی برای خدا جملات پند آموز و تاثیرگذار حرف زدن با خدا حکمت مهربانی خداوند خدا خدا همیشه با توست درد و دل با خدا دریاب حال مرا دعا درگاه خداوند دعا زیبا دعا های قشنگ و تاثیرگذار دل تنگ و تنها دل نوشته های کوتاه و زیبا دلنوشته زیبا برای خدا دوستی و محبت خداوند پروردگار راز و نیاز با خدا طلب بخشش و رحمت از خدا عشق اسمانی عظمت بزرگی خدا قدرت عظمت بزرگی مهربانی رحمت خدا قدرت عظمت خدا قسم به تو خدا متن های تلنگرآمیز پندآموز امیدبخش زیبا قشنگ متن های زیبا برای خدا متن های پرانرژی من خدا را دارم مناجات با خدا نشانه های عظمت خدا پروردگار پناه بردن به خدا در سختی گفتگو با خدا
در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱۴ دیدگاه
    • avatar
      ممنون از حضورتون
    • avatar
      🌷🌷
  1. avatar
    اگر توی دنیا هیچ کس و هیچ چیزی را برای خودت نداشتی، اگر همه عالم تو را رها کردند؛ بدان خدایی هست که صاحب همه چیز و همه کس و همه عالمه.....
    • avatar
      👌👌
    • avatar
      سپاس
  2. avatar
    خدایـــ❤ـا...
     تو را می خوانیم،

    وقتی قلب‌هایمان‌ کوچک‌تر از غصه‌هایمان‌ میشود

    وقتی نمیتوانیم‌ اشک‌هایمان‌ را پشت‌ پلک‌هایمان‌ مخفی کنیم‌
    و بغض‌هایمان‌ پشت‌ سر هم‌ میشکند

    وقتی احساس‌ میکنیم
    بدبختیها بیشتر از سهم‌مان‌ است‌
    و رنج‌ها بیشتر از صبرمان؛

    وقتی امیدها ته‌ میکشد
    و انتظارها به‌ سر نمیرسد
    وقتی طاقتمان‌ تمام‌ میشود
    و تحملمان‌ هیچ …


    آن‌ وقت‌ است‌ که‌ مطمئنیم‌ به‌ تو احتیاج‌ داریم
    و مطمئنیم‌ که‌ تو
    فقط‌ تویی که‌ کمکمان‌ میکنی …


    آن‌ وقت‌ است‌ که‌ تو را صدا میکنیم
    و تو را میخوانیم
    آن‌ وقت‌ است‌ که‌ تو را آه‌ میکشیم
    تو را گریه‌ میکنیم
    و تو را نفس‌ میکشیم

    *تنها تو را صدا میکنیم
    و فقط تو را می خوانیم*
    ایاک نعبد و ایاک نستعین
    • avatar
      ایول
    • avatar
      شما هم استاد ما
      خوش اومدی 
      :)
  3. avatar
    خدایا باهام تماس بگیر

    حتی شده باشید هزار بار

    وقتی نیستم

    لطفا پیام خودت را 

    روی پیام گیر دلم بگذار 



    سلام داداشی :)
    • avatar
      سلام :)
  4. avatar
     خدا گفت: زمین سرد است چه کسی میتواند زمین را گرمکند؟ 
    زن گفت: من میتوانم، 
    خدا شعله به او داد 
    زن شعله را در قلبش گذاشت،
     قلبش آتش گرفت خداوند لبخند زد،
     زن پر از نور شد، 
    زن زیبا شد خدا
     گفت: زن شعله را خرج کن
     زن عاشق شد،
     زن مادر شد،
     زن مهر شد،
     زن ماه شد....
     در تمام این سالها خدا سوختن زن را تماشا کرد 
    خدا گفت: اگر زن نبود زمین من همیشه سرد بود...
    • avatar
      :|
  5. avatar
    ﮪﯿـــــــﺲ ......
    ﺣﺎﻟﻢ ﺧﻮﺏ ﺍﺳٖﺖ ﺧُــﻮﺏ ﺧُــﻮﺏ
    ﺍﺯ ﺁﻥ خُــﻮﺏ ﮪﺎیے ﮐﻪ ﻭﻗﺘــی ﻣﯿﮕﻮﯾـــﻢ ﺧﻮﺑــــــﻢ ﺍﺷـــڪ ﮪﺎﯾــﻢ ﺳﺮﺍﺯﯾـــﺮ ﻣﯿﺸـــــﻮﺩ
    ﻧﻘﺎﺏ ﺻﻮﺭﺗـــﻢ ﺑﺎ ﻗﻄـــــﺮﻩ ﮪﺎے ﺍﺷڪــــــﻢ ﺧﯿـــﺲ ﻣﯿﺸـــــﻮﺩ .........
    ﺍما ﻟﺒﺨﻨـــــﺪﻡ ﺍﺯ ﺭﻭے ﻟﺐ ﮪﺎﯾﻢ ﭘـــﺎﮎ ﻧﻤﯿﺸـﻮﺩ
    ﻣــــﻦ ﺧﻮﺏ ﺧﻮﺑـﻢ
    ﻓﻘــــﻂ ﮔﺎھیـ ﺍﻭقاتـ ﻗﻠبـــﻢ ﺍﺯ ﺩﺭﻭﻥ ﻣﯿســـﻮﺯﺩ



    • avatar
      :'(
  6. avatar

    تمام روزهای سخت رفته اند
    و حالا من ماندم
    آماده برای ورود به روزهای روشنِ خدا
    سخت ترین و غمگین ترین لحظه ای را که با همه وجود حس کرده ای ،
    گذشت، رفت، تمام شد. می بینی؟
    قلبت را به وسعت روشنای جهان ببین تا هر آنچه از خیر است بر تو بتابد.
    مواظب خودت باش ای عزیز خدا
    تو بی نظیری ... یکتا و بی همتا
    راز آفرینشت را کشف کن …
    • avatar
      زیبا بود 
  7. avatar

    ما در زندگی آسایش را با کسانی داریم که با ما موافق هستند.
    اما زمانی رشد میکنیم که با کسانی هستیم که با ما اختلاف نظر دارند...

    اگر شما یک غذای بد طعم را خورده باشید،
    میتوانید طعم یک غذای خوب را درک کنید.
    پس، از تلخی های زندگی درس بگیرید تا بتوانید آن را درک کنید.

    چیزهایی که از دست داده ای را به حساب نیاور
    چون گذشته هرگز برنمی گردد.
    اگر رنجی نمی بردیم
    هرگز مهربان بودن را نمی آموختیم.

    به کسانی که به شما حسودی میکنند احترام بگذارید!
    زیرا اینها کسانی هستند که از صمیم قلب معتقدند شما بهتر از آنانید
    • avatar
      چه جملات زیبایی 
      همه رو پست میذارم :)
  8. avatar
    عجیب ارامش بخش بود حال خوبم از چشمام جاری شد وقتی این مطلب فوق العاده را خوندم:)

    خدایا دلم گرفته از دست خودم که خیلی از اوقات دل میشکنم دل همه دل تو و حتی دل خودم را تا به حال کسی دلم را انجور که خودم شکاندم نشکاند من بر دلم بر خدایم قول داده بودم گناه نکنم اما اما گناه کردم و بعد تکه های شکسته دلم را که با دستان خودم شکونده بودم جمع کردم و خواستم ببرم پیش خدا از دست خودم گلایه کنم اما فهمیدم دل خدایییم شاید بیشتر از من شکسته باشد ارام جانمازم را باز کردم و شکسته های دلم را که از چشمانم امدند روی جانمازم جا گذاشتم تا خدا دلم را برایم چسب بزند و جانماز را بستم اما هنوز لای شکسته ها وان چسب ها تیر میکشد و درد میکند گمانم وقتی خدا برایم میچسباندش اشک ریخته حال مانده ام چگونه دل خداییم را بچسبانم و امادل من هم شکسته فقط کمی تکه هایش به هم نزدیکتر شده خدایا دلم گرفته از دست خودم که دل همه را شکستم دل همه را دل تو دل خودم را این روزها چشمانم تاوان دست هایم را می دهند دستهاییم دل میشکنند اما چشمانم اشک میریزند تا ارام شوم دلم گرفته از خودم خسته ام از خودم خدایا بیا دلم برات تنگه

    :)
    • avatar
      درد و دل خوبی بود
    • avatar
      اره خیلی زیباست
  9. avatar
    در وجودم آسمان جاریست.
    آرزو میکنــــم ســــالها بعـــد، در حـالــــے کـه موهـــاے سفیـــدت را در جلــــوے آینــــه تمــاشــا میکنـــــے لبخـنـــدبه صـــــورت داشـتـــه باشـــــے و بـابـــت هـر تـار سفیـــد مـویــــت ،خـــاطــره خوشــــــے از ســـــــرت بگــــــذرد .خـواهــــم کـه قلـــــب گــــرمـــت، آمـــاج غـــــم نگـــــردد بـاغ دلـــت الهــــــــے، دشــــت ستــــم نگـــــردد اشـــک ندامـــــت اے جـــــان، از چشـــــم تــو نبــارد دنیــــاے آرزویـــــت، مـــــرداب غـــــم نگــــــردد امیـــــدوارم خــــداونــد 
    بــــراے امـــــروز سبــــــد سبـــــــد اتفـــــاقهــــاے خــــــوب و خــــــوش رقــــم بــــزنـــه روز و روزگـــارتـــون خـــــــــــوش 
    و دلتـــــــون از  شـــــــادے لبـــــــریـــز باشـــــــه
    آرزویــه مــن بــرایـه شــما 🙏

    • avatar
      بسیار زیبا و دلنشین بود.
      همچنین منم برای شما این آرزوی زیبا رو میکنم
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید