سلام بهمن

سلام بهمن

دی هم تمام شد ... دفتر بهمن را باز کن ...

برگ اولش را ... با کاغذی از جنس دلت جلد کن ...

صفحه به صفحه اش را ... با امید خط کشی کن ...

صاف و یکدست ... اینبار بهتر ورق بزن‌ ...

با احتیاط بیشتری نگهش دار ... شروع به نوشتن کن ...

اینبار کمی خوش خط تر بنویس ... خط اول ...

به نام خدا...

سلام بهمن

برچسب ها آغازی زیبا و پرانرژی اس ام اس اس ام اس زیبا و ناب اس ام اس ها اس ام اسهای امید به خدا به نام خدا تصاویر زیبا متن دار تصویر زیبا متن دار نوشته شده جملات آموزنده تاثیرگذار جملات الهام بخش جملات خدا پسندانه جملات زیبا جملات زیبا آموزنده جملات زیبا امید جملات زیبا برای زمستان جملات زیبا دلنشین جملات زیبا زندگی جملات زیبا عمر جملات زیبا ناب جملات زیبا و امیدوار کننده جملات زیبا پیروزی جملات زیبای موفقیت کامیابی جملات عارفانه جملات معنی دار عمیق جملات پرانرژی جملات پند آموز و تاثیرگذار جملات کوتاه زیبا خدا همیشه با توست دلنوشته های زیبا و ناب زمستان زیبا زندگی نو جدید زیباترین آغاز سرآغازی نو سلام بهمن شروع زیبا شروع زیبا با خدا عکس تصویر تصاویر از زمستان عکس زیبا عکس نوشته زیبا عکس نوشته های زیبا عکس های زیبا عکس های قشنگ متن های تلنگرآمیز پندآموز امیدبخش زیبا قشنگ متن های پرانرژی مسیر زندگی امید روشن پایان دی پیام های کوتاه زیبا پیامک های ناب عارفانه
در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱۷ دیدگاه
    • avatar
      🌹
  1. avatar
    خخخ من دیر رسیدم فردا دوم بهمنه 😆
    بهرحال خووت سلام منو به بهمن برسون 👋🌷🌷🌷
    • avatar
      :))
    • avatar
      اره قدرت عجیبی داره
  2. avatar
    الهی! تو دوست می داری که من تو را دوست دارم با آن که بی نیازی از من. پس من چگونه دوست ندارم که تو مرا دوست داری؛ با این همه احتیاج که به تو دارم؟
  3. avatar

    الهی! موسی کلیم را و هارون عزیز را به نزدیک فرعون طاغیِ یاغی فرستادی و گفتی سخن با او آهسته بگویید.

    الهی! این لطفِ تو است با کسی که دعوی خدایی می کند، خود لطف تو چگونه بود با کسی که بندگی تو را از میان جان می کند؟

    الهی! لطف و حلم تو با کسی که «اَنَا رَبُّکم الاَعلی» گوید این است. لطف و کرم تو با کسی که «سبحان ربّی الاعلی» گوید چه کسی می داند که چه خواهد بود؟

    • avatar
      👌👌
  4. avatar
    الهی! من غریبم و ذکر تو غریب و من با ذکر تو الفت گرفته ام زیرا که غریب با غریب الفت گیرد
    • avatar
      ممنون برای جمله های زیبا 
    • avatar
       اره 
      خیلی
    • avatar
      اره 
      خیلی وقت ها خیلی زود دیر میشه
      باس حواسمون باشه
    • avatar
      دلت کتک میخواد؟ :))
  5. avatar
    الهی! نعمتِ تو فانی است و نعمتِ من باقی و نعمتِ تو منم و نعمتِ من تویی.
    • avatar
      عالی
    • avatar
      زیبا و غمگین
  6. avatar
    ﺧﺪﺍ ﺍﺟﺎﺯﻩ ؟؟؟؟؟
    ﭼﻘــــــــــــــــــــــــــــــــــــﺪﺭ ﺳﺨـــــــــــﺘﻪ ﺁﺩﻡ
    ﻓﻘﻂ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﺎﺷﻪ ﻭ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺧﻮﺩﺵ ...

    .
    ﭼﻘــــــــــــــــــــــــــــــــــــﺪﺭ ﺳﺨـــــــــــﺘﻪ
    ﺩﻟﺖ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﻭ ﯾﻪ ﺑﻐﺾ ﺗﻮ ﮔﻠﻮﺕ ﺩﺍﺷﺘﻪ
    ﺑﺎﺷﯽ، ﺍﻣﺎ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﺑﺎﺷﯽ ﺑﺨﻨﺪﯼ ...


    ﭼﻘــــــــــــــــــــــــــــــــــــﺪﺭ ﺳﺨـــــــــــته
    مﻮﺿﻮﻋﯽ ﮐﻪ ﺩﻟﺖ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺁﺗﯿﺶ ﻣﯿﮑﺸﻪ ﺭﻭ
    ﺑﺸﻨﻮﯼ ﻭ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﺑﺸﯽ ﺑﺎﻻﺟﺒﺎﺭ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻧﯽ ﻭ
    ﺑﮕﯽ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ،، زندگی
    • avatar
      🌹🌹
  7. avatar

    الهی! به بد کرداری که مراست از تو می ترسم و به فضلی که تو راست، به تو امید دارم.

    پس از من باز مدار فضلی که تو راست به سببِ بد کرداری که مراست.

    الهی پس بر من ببخشای زیرا من زآنِ تواَم.

    • avatar
      همچنین شما 
  8. avatar
    تاریکی که 
                     ترس ندارد 󾬄

    از مردمانی
                   بترس
                           که
                          در روز روشن

             احساست را
                            به تاراج
                                    میبرند
    حالـــــم گرفته 
    ازاین "دنیایے "کـــــه 
    "آدم هایـــــش" همچـــــون
    "هوایش"  ناپایدارند.....

    گـــــاه آنـــــقدر "پـــاک" 
    که باورت نمی شود....

    گاه آنــــــــقدر "بے معرفت" 
    کـــــه نفست میگیـــــرد
    • avatar
      :(
    • avatar
      سپاس
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید