زندگی را آسان بگیر

زندگی را آسان بگیر

اگر زندگی را آسان بگیری، عمرت به خوشی خواهد گذشت

" عزیز نسین "


برداشت شما از این جمله چی هست؟ فکر میکنی میتونی به این جمله عمل کنی؟

برچسب ها اس ام اس درباره زندگی اس ام اس زیبا و ناب تصویر زیبا متن دار نوشته شده جملات الهام بخش جملات تلنگر جملات تلنگر آمیز جملات در باره زندگی جملات درباره زندگانی جملات معنی دار عمیق جملات مفهومی جملات پند آموز و تاثیرگذار جملات کوتاه بزرگان خوشبختی یعنی خوشحال باش رازهای زندگی راه موفق شدن راه های شاد زیستن راه و رمز های شاد زیستن روش زندگی زندگی زندگی آسان زندگی از دیدگاه بزرگان زندگی از دیدگاه عزیز نسین زندگی خوب زندگی خوب و خوش زندگی زیبا است زندگی زیباست زندگی چگونه است ساده زیستن سخنان افراد مشهور سخنان بزرگان سخنان حکیمانه سخنان ناب شاد زیستن عزیز نسین عشق آسمانی عکس متن دار عکس نوشته زیبا عکس نوشته های زیبا عکس های زیبا عکس های قشنگ عکس همراه نوشته عکس و متن نوشته زیبا پیام های کوتاه درباره زندگی پیام های کوتاه زیبا پیامک های زیبا چگونه امیدوار باشیم چگونه به آرامش برسیم چگونه زندگی ایده آل داشته باشیم چگونه زندگی خوشی داشته باشیم
در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱۹ دیدگاه
  1. avatar

    با عرض سلام و احترام

    مطالب  وبلاگتان بسیار عالی و مورد پسند بود.گروه مدرسین پایتخت کلیه ی سوالات امتحانی مدارس،کنکور،دانشگاه های دولتی و آزاد را به صورت رایگان برای دانلود شما قرار داده و توسط متخصصین فعال کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه های برتر کشور در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.در ضمن باعث افتخار ماست که   لینک سایت گروه مدرسین پایتخت را در وبلاگتان ببینیم.

    با سپاس فراوان

    گروه مدرسین پایتخت.

    • avatar
      نظرت رو بگو :)
  2. avatar
    به نظر من زندگی پر از روزمرگی ها و حوادث ناگهانیه
    و اگه در رابطه با چیزای ساده و عادی زندگی مث پوشیدن و خوردن و... سخت نگیریم و قانع باشیم خیلی به خوش بودنمون تو زندگی کمک میکنه ولی تو زندگی حوادثی از هر نوع اتفاق می افته که نمیشه آسون گرفت 
    ولی اگه آسون گرفتن رو اینطور در نظر بگیریم که  زندگی دنیا فانیه، تحمل اون حوادث هم راحت تر خواهد شد.
    ولی هدف نویسنده از این جمله بستگی به نوع تفکراتش و مکتبش داره، شاید منظورش فقط لذت بردن از این دنیا باشه که باز هم باعث گذشتن عمر به خوشی نمیشه.
    من سعی میکنم در مقابل هر اتفاقی به این فک کنم که هدف، زندگی این دنیا نیست بلکه دنیا به قول معروف مزرعه آخرته که باعث میشه امیدوار بشم ولی اینطور عمل کردن هم گاهی اوقات سخته.....
    • avatar
      نظرت عالی بود 
      موافقم کاملا 
      به نظر من یکی از راه های رسیدن به زندگی راحت نوع دید ما از زندگی هست
      ما میتونیم یک اتفاق یک مشکل یک مسئله رو به قدری بزرگ کنیم ب قدری سخت بگیریم که زندگی رو برای خودمون عذاب اور کنیم، ولی ممکنه یک شخص با داشتن همین مشکلات زندگی راحتی داشته باشه چون دیدش نسبت به مشکلات فرق داره
      یکی مشکلات رو بلای زندگی میدونه یکی مشکلات رو فرصتی برای کسب تجربه
      یکی مشکلات رو بن بست زندگی میدونه یکی مشکلات رو موتور زندگی میدونه
      چون این سختی ها هستند که باعث میشن قدر راحتی ها رو بدونیم 
      زندگی مثل ضربان قلب انسانه، بالا و پایین داره، بدون بالا و پایین ها زندگی ادامه نداره
      راحت ببین تا زندگی راحتی داشته باشی
      فقط یک بار آدم به دنیا میاد 
      یک بار فرصت زندگی داریم
      کلا من اینها رو برداشت میکنم :)
    • avatar
      کسایی که تونستند اینطوری زندگی کنند مگه چیا داشتن که ما نداریم؟
      یک ذهن داشتن که همه داریم 
      فقط استارت میخواد و ادامه دادن راه تا رسیدن به هدف
      سخته ولی میشه
      میشه چون شده قبلا
    • avatar
      دوباره تلاش کن
      درسته خوردی زمین و طبیعی هست 
      الان تو سعی کردی یعنی یک قدم از بقیه کسایی که هنوز شروع نکردن و ترس دارن، جلو هستی
      منم دارم تلاش میکنم :)
  3. avatar
    من خیلی وقته زندگی را اسان نگرفته ام فقط زندگی را اسان رها کرده ام وخدا هم از همه اسانتر من را پاک کرد از صفحه منتظران و از صفحه خوشبختی و اسمم را در صفحه بدبختی پر رنگ نوشتند

    • avatar
      این نگاه توست
      نگاهت رو عوض کنی زندگی زیبا میشه
      کسایی رو میشناسم که نون شبشون رو ب سختی پیدا میکردن ولی بیا ببین که لذتی از زندگی میبرن
      همیشه شکر کرده 
      و الان زندگی خوبی داره 
      نگاهش مثبت بود 
      و جوابش رو گرفت
      آدم های مثل برایان تریسی مثل خانم فلورانس فکر میکنی چطوری موفق شدن؟؟؟؟؟
      اینها رو باید الگوی خودمون قرار بدیم 
    • avatar
      عالیه
    • avatar
      سلام میرسونن :)
  4. avatar

    تا باران نباشد، رنگین کمانی نیست
    تا تلخی نباشد، شیرینی نیست
    تا غمی نباشد، لبخندی نیست
    تا مشکلات نباشند، آسایشی وجود نخواهد داشت

    پس همیشه به خاطر داشته باش:
    هدف این نیست که هرگز اندوهگین نباشی
    هرگز مشکلی نداشته باشی، هرگز تلخی را نچشیده باشی...

    همین دشواری‌ها هستند که از ما
    انسانی نیرومندتر و شایسته‌تر می‌سازند،
    و لذت و شادی را برای ما معنا می‌کنند ...

    • avatar
      دقیقا
  5. avatar
    چیزهای خوب به سراغ کسانی می روند که باور دارند چیزهای بهتر به سراغ کسانی می روند که صبر می کنند و بهترین چیزها به سراغ کسانی می روند که تلاش می کنند و هیچ گاه تسلیم نمی شوند ! 
     الهی قمشه ای
    • avatar
      لایک
  6. avatar
    🌹آرامش مدام نیز کسل کننده است ، گاهی طوفان هم لازم است .
    🌹 آسان ترین راه برای از بین بردن افتخارات ، خودستایی است
    🌹ما تنها برای خودمان متولد نمی شویم ، تولد ما به همه کسانی که بعدها در زندگی ما ظاهر می شوند مربوط می شود.
    نیچه
    • avatar
      دقیقا
      گاهی طوفان لازمه
  7. avatar
    مشکل فرصتی است
    تا چیزی مسی در وجودت را
    به طلای ناب تبدیل کنی.
    الهی قمشه ای
  8. avatar
    زندگی را یک رؤیای تلخ و شیرین شمردن و مرگ را بیداری از آن دانستن است.
    الهی قمشه ای
  9. avatar
    دوست داشتن
    دوست داشتن رابایددید ازچه نوع دوست داشتنی است،آیا مانندشیراست که آهو دوست داردوگربه که موش دوست دارد،بایددیدوقتی کسی میگویددوستت دارم آیامعنی اش اینست که میخواهد مارا خرج خودش کند ومارابخورد ومارابه مصرف خودش برساندیادوستت دارم به این معنی است که تو دوست من هستی وخاطرت پیش من عزیز است و اگرکاری داشتی برایت انجام میدهم اگربیمارشدی تاصبح برای توبیدار میمانم.
    الهی قمشه ای
    • avatar
      اره 
      میگن وقتی یکی بهت میگه دوستت دارم بهش دقت کن
      شاید این تیکه کلامش باشه
  10. avatar
    رفیق خاموش
    سلام::-)
    اینکه ما زندگی رو آسون بگیریم تا راحتتر زندگی کنیم یه هنره
    باید یاد بگیریم نگاهمون به زندگی زیبا باشه سخت گیری ماست که زندگی رو سخت میکنه نه مشکلات
    • avatar
      سلام
      دقیقا 
      نوع نگاه آدم ها تعیین کننده هس
  11. avatar
    نمیدونم والا 
    من که الکی خوشم...
    زندگیمم میگذره تاحالا به شدن نشدنش فکر نکردم :)
    حالا باش چشم آسان میگیرم من بعد 
    • avatar
      تو که کارت درسته
    • avatar
      :)
  12. avatar
    من انقدرررر زندگی و مشکلاتشو سخت گرفتم تا افسرده شدم.تو افسردگی از همه چیز عقب افتادم.درسم کارم خانوادم.تا ازدواج کردم.باز هم انقدر سخت گرفتم که حتی وقتی بچمم به دنیا اومد باز خوشحال نبودم.اما الان از این لحظه تصمیم گرفتم که وقتی هر مشکلی اومد بگم این نیز میگذرد و رد بشم...دیگه میخوام زندگی کنم
    • avatar
      عالیه
      آفرین به شما
    • avatar
      :)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید