بسیاری از مشکلات دنیا حل میشود اگر ...

بسیاری از مشکلات دنیا حل میشود اگر ...

بسیاری از مشکلات دنیا حل میشد ...

اگر رو در روی همدیگر حرف میزدیم ...

نه پشت سر هم ...


دیدگاه شما نسبت به این جمله چی هست؟ چقدر این قبیل از مشکلات در زندگی شما تاثیر گذاشته؟

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱۸ دیدگاه
  1. avatar
    من کاملا بهش معتقدم
    ولی متأسفانه بعضیا قبول ندارن
    وقتی میری مشکلو بهشون میگی تا کدورتا رفع بشه بیشتر کدورت پیش میاد!!!
    • avatar
      اره درسته
      بعضی ها انتقادپذیر نیستند و کسایی هم که انتقادپذیر نباشن آدم های ضعیفی هستند
      شاید غیرمستقیم عنوان کردنش برای این افراد بهتره یا توسط کسی دیگه که مورد تاییدش هست یا بهش خیلی نزدیکه
      البته طبق جمله پست قبلی زندگی رو راحت بگیریم خیلی از مشکلات خودبه خود حل میشه :)
  2. avatar
    خیلی از مشکلات ما به خاطر اینه که سرگرمی همه شده حرف پشت سر هم زدن و خبرات رو پخش کردن، دلخوری ها به وجود اومده ولی دست بردار نیستند که نیستند، 
    من خیلی وقته که سعی می کنم سکوت کنم، چون اگه حرفی هم بزنم، کلی حرف های نگفته رو به من نسبت میدن و به بقیه میگن:((((((

    • avatar
      نتیجه این سرگرمی ها یک کلاغ چهل کلاغ میشه :)
  3. avatar
    آره قبول دارم
    ولی همسرم به جای اینکه مشکل منو به خودم بگه ب خواهرش گفت
    • avatar
      چند روز غذا درست نکن تنبیه شه :)))))))
  4. avatar
    یه حقیقت محض که همیشه درتلاشم بهش عمل کنم.هر چند گاهی سخته،اما خب میخوام پس میتونم اینجوری بشم.
    • avatar
      عالیه آسمونی 
    • avatar
      ممنون
  5. avatar

    رسول خدا (صلی ا... علیه و آله و سلم ) فرمودند :

    هر کس کار زشتی را فاش کند ،چون آن کسی است که آن را آغاز کرده است و کسی که مومنی را سرزنش کند ، نمی میرد تا آن را مرتکب شود 

    ( وسائل الشیعه ، ج 12 ،‌ص 277 )‌

  6. avatar
    منم قبول دارم...
    من دوماه پیش با دوستم سر ی موضوع پیش پا افتاده دعوامون شد... و اون بجای اینک به خودم بگه به دوست مشترکمون (بعنوان درددل همه چیو گفت)
    و این نتیجه ی دوماه قهرمون شد 🙈
    خیلی خوب میشه اگ مشکلی هس اگر مشکلات رو باهم حل کنیم نه برای هم مشکل درست کنیم... 🌷
    • avatar
      اوهوم دقیقا
      کاش یاد بگیریم 
  7. avatar
    عشق تو را من اختراع کردم
    تا در زیر باران بدون چتر نباشم
    پیام های دروغین
    از عشق تو برای خودم فرستادم!
    عشق تو را اختراع کردم
    چونان کسی که در تاریکی
    تنها می خواند، تا نترسد!

    "غاده السمان"
    • avatar
      زیبا
  8. avatar
    من اما از تو ممنونم
    همین که هستی و گاهی
    مرا به گریه می اندازی!
    همین که هستی و گاهی
    به یادم می آوری
    چقدر تنهایم...!

    "راضیه بهرامی"
  9. avatar
    ادوارد: میدونی فرق بین درد و رنج چیه؟
    آنا: چه فرقی میکنه، وقتی دوتاشون بدن؟
    ادوارد: وقتایی که باهات حرف میزنم و
    حواست پیش یکی دیگه اس، این میشه رنج!
    آنا: خب درد چیه اونوقت؟؟
    ادوارد: که با این حال باز دوستت دارم!

    "رابرت کیوساکی"
    از کتاب: اسب های لنونگراف شبیه ما نیستند
    • avatar
      چ قشنگ و دردناک
      من فرق رنج و درد رو با این مثال فهمیدم :)
  10. avatar
    دوست داشتن
    گاهی وقت ها تحمل است
    اینکه بتوانی با زخم های زندگی
    هنوز سرپا ایستاده باشی.

    دوست داشتن
    گاهی وقت ها، زندگی ست
    همانند سینه ای بدون نفس،
    از مرگِ
    قلب بدون عشق
    آگاه باشی.

    دوست داشتن
    گاهی وقت ها
    سنگین است
    به سان
    سنگینیِ لیاقت دوست داشته شدن
    و بعضی وقت ها
    دوست داشتن
    حیاتی دیگر است
    زنده نگه داشتن
    کسی درون ات
    حتی
    با وجود این فاصله های دور.

    "اُزدمیر آصاف"
    (ترجمه: سیامک تقی زاده)
    • avatar
      دقیقا
      ممنون 
    • avatar
      :)
  11. avatar
    کاش بهش عمل میکردیم

    گاه همین حرف هایی که رودررو نمیزنیم کینه میشه تو دلامون یا دشمنی

    کاش یادبگیریم با رودررو صحبت کردن مشکلات حل میشه نه پشت سر هم حرف زدن و دامن زدن به مشکلات
    • avatar
      از خودتون شروع کنید و بقیه یاد بدید.
      هر کسی این کار رو بکنه این ای کاش به عمل تبدیل میشه.
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید