از خدا پرسیدم: خدایا چطور می‌توان بهتر زندگی کرد؟

از خدا پرسیدم: خدایا چطور می‌توان بهتر زندگی کرد؟

از خدا پرسیدم: خدایا چطور می‌توان بهتر زندگی کرد؟ خدا جواب داد:گذشته‌ات را بدون هیچ تأسفی بپذیر، با اعتماد زمان  حالت را بگذران و بدون ترس برای آینده آماده شو.

ایمان را نگهدار و ترس را به گوشه‌ای انداز.

هیچ‌گاه به باورهایت شک نکن، شک‌هایت را باور نکن؛ زندگی شگفت‌انگیز است فقط اگر بدانید که چطور زندگی کنید.

مهم این نیست که قشنگ باشی، قشنگ این است که مهم باشی! حتی برای یک نفر

مهم این نیست که شیر باشی یا آهو مهم این است که با تمام توان شروع به دویدن کنی

کوچک باش و عاشق... که عشق می‌داند آئین بزرگ کردنت را

بگذار عشق خاصیت تو باشد نه رابطه خاص تو باکسی

موفقیت پیش رفتن است نه به نقطه پایان رسیدن

فرق نمی‌کند گودال آب کوچکی باشی یا دریای بیکران ... زلال که باشی آسمان در توست.

 

نلسون ماندلا

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱۱ دیدگاه
    • avatar
  1. avatar
    .
    .
    بگذار عشق خاصیت تو باشد نه رابطه خاص تو باکسی
    .
    .
    بسیار زیبا
    • avatar
      اره خیلی زیبا گفته
    • avatar
      اره خییلی 
  2. avatar

    چگونه باور کنم ...!

     

    محبت را ، عشق را ،  دوست داشتن را 

     

    که همان لحظه ای که حس میکردم

     

    او را پیدا کرده ام

     

    تنها ترین بودم ...

  3. avatar
    من حسودم ...

    حتی به بادی که موهایت رانوازش میکند
    من حسودم
    حتی به آفتابی که تنت را گرم میکند
    و تو لباست را کم میکنی
    و من نگران نگاه خورشیدم!
    من حسودم حتی به دستانت
    که گاه دست به سینه می ایستی!
    احساس می کنم خودت را در آغوش گرفته ای
    من حسودم به هر چشمی که تو را نگاه میکند
    من حسودم به لبخند هایت!
    از نثارشان به دیگران
    من حسودم به هر چیزی که تو را حس می کند!!!
    • avatar
      اوهوم
    • avatar
      :)
  4. avatar
    The loan comes at higher interest rate lender. If banks didn’t issue some form of a collateral security. As the housing loan innsallmestt. Unprotected loans 3. Start up business loans several.
    • avatar
      :)
    • avatar
      نسلون ماندلا رو میگی؟ 
      یا من رو؟ خخخخخخخ
      کتابی از نلسون نخوندم ولی متن های خیلی قشنگی داره اگر اثاری میخوای فکر کنم تو نت پیدا کنی ولی من نمیشناسم
      :)
  5. avatar
    سهراب کیهانی
    واقعا عالی بود مرسی از مدیر سایت ویه خواهشی داشتم من خیلی وقت بود استعدا دم رو تو شعر گفتن دیدم وحالا میخوام مثبت فکر کنم میشه چند تا از شعر هامو بدم بزار. نیمایی میگم لطفا ج بدید
    • avatar
      سلام دوستم
      بله حتما، اگر با رنگ و بوی سایت سازگار باشه با اسم خودتون انتشار میدیم

ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید