نور فانوست

نور فانوست

خدایـــــــــــــــا

فانوست را کمی پایین تر بگیر

جاده ای که در آن قدم نهاده ام تاریک است،

انتهایش را نمی دانم چیست. میترسم انتهایش بن بست باشد

تو را به مهربانیت سوگند،

فانوست را کمی پایین تر بگیر تا روشنی بخش راه نامشخصم باشد.

نمی خواهم بی فانوس تو به جایی برسم که برگشتنم دشوار گردد و پشیمان شوم.

ای مهربانترینم ، من اکنون سخت به نور فانوست محتاجم...

برچسب ها امید به خدا ایمان به خدا بزرگی و کرامت خدا به سمت خدا به سوی آسمان به سوی خدا تصاویر زیبا متن دار تصویر زیبا متن دار نوشته شده تنها عشق واقعی خدا جملات آموزنده تاثیرگذار جملات الهام بخش جملات خدا پسندانه جملات زیبا امید جملات زیبا دلنشین جملات زیبا ناب جملات معنی دار عمیق جملات مفهومی برای خدا جملات پند آموز و تاثیرگذار جملات کوتاه زیبا حرف زدن با خدا حکمت خدا حکمت مهربانی خداوند خدا درد و دل با خدا دستان خدا دعا درگاه خداوند دلنوشته زیبا برای خدا دوستی و محبت خداوند پروردگار دیدار با خدا راز و نیاز با خدا زیباترین جملات کوتاه سمت خدا عشق آسمانی عشق اسمانی عشق به خدا عظمت بزرگی خدا عکس متن دار عکس نوشته زیبا عکس نوشته های زیبا عکس و متن نوشته زیبا قدرت عظمت بزرگی مهربانی رحمت خدا قدرت عظمت خدا متن های تلنگرآمیز پندآموز امیدبخش زیبا قشنگ متن های زیبا برای خدا مناجات با خدا نشانه های عظمت خدا پناه بردن به خدا گفتگو با خدا
در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۲۲ دیدگاه
    • avatar
      🌷🌷
    • avatar
      ممنون از شما که این متن رو فرستادید
    • avatar
      🌷🌷
    • avatar
      شایدم پایینه و ما دیدمون انقدر وسیع نیس 

  1. avatar
    خدایا؛
    راهی نمی بینم آینده پنهان است
    اما مهم نیست
    همین که تو راه را می بینی و من تو را
    برایم کافی است.......
    • avatar
      عالی🌷🌷
  2. avatar
    چه ساخته هایی که مرا سوخت و چه سوختن هایی که مرا ساخت خدای من مرا فهمی عطا کن که از سوختنم ساخته ای آباد از من به جا ماند.
    • avatar
      الهی امین
  3. avatar
    چه ساخته هایی که مرا سوخت و چه سوختن هایی که مرا ساخت خدای من مرا فهمی عطا کن که از سوختنم ساخته ای آباد از من به جا ماند.
    • avatar
      الهی امین 
    • avatar
      🌷🌷
    • avatar
      اره
      ممنون 
  4. avatar
    رهگذردنیا
    خدایا یاری مان کن تا فانوسی را که سرراهمان قرار دادی ببینیم و با نادانی فانوس های راهمان را نشکنیم وخاموشش  نکنیم
    • avatar
      الهی امین
    • avatar
      😊🌷
  5. avatar
    خداوندا
    وقتی تو باشی
    آرام بر بلند ترین درخت شهر تکیه دادم
    و از هیچ احدی هیچ باکی ندارم 🙏

    • avatar
      👌👌
  6. avatar
    🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺

    خدایا
     
    سجاده ام را به سمت قبله نیاز می گشایم

    تا ذره ذره وجودم را به معراج نگاهت، پرواز دهم

    می ایستم به قامت دربرابرت تاعظمتت راسپاس گویم

    به رکوع می روم تا بزرگی ات را به یاد بیاورم

    و به سجده می افتم تا بر بندگی ام مهر عشق بزنم…

    چه آرامش پایان ناپذیری در نگاه توست

    چه لحظه های مهرافروزی در ذکر یادت…

    پروردگارا!

     دستان دعایم را

    به عرش الهیت برسان ،

    دلم را به حلاوت دوستیت

    و چشمان باران زده ام رابه دیدارت

    نورانی گردان...
    برای تو🌹

    🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺
    • avatar
      🌷🌷
  7. avatar
    ساحل دلت را به خدا بسپار
    او خودش
    زیباترین قایق را برایت میفرستد..🌷
    • avatar
      🌷🌷
    • avatar
      ممنون
  8. avatar
    خدایا …
    دلم مرهمی می خواهد از جنس خودت!
    نزدیـــک؛
    بی خطــــر،
    بخشــــنده…
    بی منّـــــــــــــــــت … !🙇
    • avatar
      عالی 
    • avatar
      ممنون
  9. avatar
    خوبه قسنگه پر معنی و زیبا و پر مفهوم

    خدای من همه کسم است
    جوری که فقط با او قهر و اشتی میکنم
    فقط به او قول میدهم
    فقط به او تکیه میکنم
    فقط با او درد دل میکنم فقط بااو میخندم
    فقط او را دارم درمیان اینهمه ادم
    فقط اوست که همه چیز را میداند
    فقط اوست که میبخشدم
    فقط به خاطر اوست که گاهی امید وار میشوم
    فقط با خدایم میتوانم هم باشم و هم نباشم
    فقط اوست ...
    • avatar
      👌
  10. avatar
    سلام دوستان
    ای کاش متنها یا شعرهایی که میذارین اسم نویسنده و شاعر رو هم بنویسین
    • avatar
      سلام. خیلی از شعرها مشخص نیست.
      شما اگر میدونید لطفا بگید. من سعی کردم اونایی که میدونم رو بنویسم
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید